حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات هرمزگان:

هر رأی همانند موشکی برپیکره استکبار است

هر رأی همانند موشکی برپیکره استکبار است

رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان هرمزگان گفت: هر رأی ملت ایران، به مثابه یک موشکی است که بر پیکره استکبار جهانی فرود می‌آید.

عبدالله صادقی ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ گفت: امروز یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲، شاهد حضور پرشور بندرعباسی‌های عاشق ولایت در پای صندوق‌های آراء در مسجد قدس بندرعباس هستیم، از ابتدای صبح امروز، خانواده شهدا، مسئولان، مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد، رأی اولی‌ها و حتی خردسالان به همراه والدین آمده‌اند تا شاهد این اقتدار ملی باشند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در بیاناتی گهربار فرمودند«توصیه من این است که هر چه بیشتر (در انتخابات) شرکت کنند، هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی بیایند، معتقدم کار نیک را بایستی در اول وقتِ آن انجام داد، به تأخیر نباید انداخت» لذا همه آحاد جامعه تشویق و ترغیب شدند که هرچه سریع‌تر در پای صندوق‌های آراء حضور یابند و به با انتخاب اصلح خود، نماینده‌شان را روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: هیچ کار خیری بزرگ‌تر از حفظ اقتدار ایران اسلامی نیست، به فرموده رهبر معظم انقلاب، حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است، لذا یکی از راه‌های حفظ نظم مقدس و همچنین به رخ کشیدن اقتدار این نظام، حضور در انتخابات است که امروز درحال رقم خوردن است.

صادقی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود از انتخابات به عنوان شب قدر سیاسی انقلاب اسلامی یاد کرده‌اند، اهمیت شب قدر بر همگان مشخص است و ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در این شب قدر سیاسی شرکت کرده و بدون شک ثواب آن از بسیاری از اقداماتی که در طول روز انجام می‌دهیم بالاتر است و چه بهتر که با وضو وارد شویم و بهتر از آن، اینکه چندین نفر را با خود همراه کنیم تا اقتدار نظام را به جهانیان نشان دهیم.

وی افزود: علیرغم اینکه دشمنان از ابتدای سال تاکنون، تمام تلاش خود را راستای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار گرفته‌اند، اما امروز شاهد حضور ملی و شوق و اشتیاق مردم به حضور حداکثری در انتخابات بوده‌ایم. 

رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان هرمزگان در پایان گفت: رأی ما ملت ایران، هر کدام به مثابه یک موشک است که بر پیکره استکبار جهانی فرود می‌آید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از