حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

معاون استاندار هرمزگان:

هرمزگان در معرض آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان

هرمزگان در معرض آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: تدابیر لازم با مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان در هرمزگان اتخاذ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، احسان کامرانی در جلسه هماهنگی مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که رهاورد مهم آن افزایش اقتدار و صلابت کشور در عرصه بین المللی بود.

 

کامرانی  خاطرنشان کرد: در دوران درخشان دفاع مقدس با رشادت‌های رزمندگان حتی یک وجب از کشور به بیگانگان داده نشد.

 

وی با تاکید بر اتخاذ تدابیر مناسب برای مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان، تصریح کرد: امنیت غذایی یکی از ارکان مهم توسعه جوامع است که نباید آسیب ببیند.

 

وی ایراز داشت: اداره کل دامپزشکی استان با همکاری سایر دستگاه های اجرایی ذیربط تدابیر لازم را برای مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان اتخاذ کنند تا آسیب‌های ابن بیماری در هرنزگان به حداقل ممکن برسد.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان موضوع بسیار مهم است که ضروری است با حساسیت ویژه دنبال شود.

 

وی گفت: ورود پرندگان مهاجر به هرمزگان، استان را مستعد گسترش آنفولانزای پرندگان کرده است که در این زمینه ضروری است تدابیر لازم اتخاذ گردد.

 

کامرانی تصریح کرد: پیشگیری در امر مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان بسیاری از هزینه‌های مقابله این بیماری را کاهش می‌دهد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از