حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

هرمزگان توانایی برگزاری تورنمنت‌ها را دارد

هرمزگان توانایی برگزاری تورنمنت‌ها را دارد

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزبانی از مسابقات هندبال ساحلی باشگاه‌های آسیا، گفت: استان هرمزگان توانایی برگزاری اینگونه تورنمنت‌ها را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، احمد مرادی عصر امروز در شورای ورزش که با حضور استاندار هرمزگان و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: طی دیداری که باتفاق مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با رئیس فدراسیون هندبال برنامه‌ریزی‌های لازم برای این رویداد مهم انجام شد و امیدواریم میزبان شایسته‌ای در بندرعباس برای مسابقات هندبال ساحلی باشگاه‌های آسیا باشیم.

 وی افزود: استان هرمزگان توانایی برگزاری اینگونه تورنمنت‌ها را دارد و می‌بایست از تمامی ظرفیت‌های لازم برای اینکه توانایی‌هایمان را ثابت کنیم بکار ببندیم تا بهترین رویداد را برگزار کنیم.

  نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسابقات آسیایی و بین‌المللی از آن جهت که می‌توانند معرفی‌کننده هویت جمهوری اسلامی به جهانیان باشند برای نمایندگان مجلس و دولت حائز اهمیت است و قطعاً ما در راستای درخشش ورزشکاران، ورزش کشورمان و به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان در میادین بین‌المللی، حمایت لازم را از حوزه ورزش خواهیم داشت.

  مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز در این جلسه، با تشکر از همراهی استاندار در حوزه ورزش این استان، گفت: مسابقات آسیایی پیشرو، نخستین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های آسیاست که در اواخر اردیبهشت ماه سالجاری در استادیوم ورزش‌های ساحلی سورو بندرعباس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش به نوعی نماد پیشرفت و توسعه کشورها شده است، افزود: یک ماه تا مسابقات آسیایی باقی‌ مانده که برای ما اهمین بسیاری دارد و همچنین تعداد ۱۰ تیم خارجی و دو تیم داخلی در این رقابت‌ها حضور دارند.

  خادمی‌نسب بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به عنوان محور، وظایف ستاد را مشخص و به طور مستمر برنامه‌ها را پیگیری خواهد کرد.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان با ابرازخرسندی از برگزاری این شورا بیان داشت: هدف از تشکیل این شورا، اتخاذ سیاست‌های اجرایی، بررسی طرح‌های ورزشی و موارد مرتبط بوده که در این راستا چند دستور کار مهم برای جلسه آماده شده است.

لازم به ذکر است، این جلسه علاوه بر برنامه‌ریزی میزبانی مسابقات هندبال ساحلی باشگاه‌های آسیا با دستور کار برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور و برش استانی برنامه راهبردی آمایش سرزمینی ورزش برگزار شد در این جلسه به ارائه راهکارهای و پیشنهادات مختلف در حوزه ورزش پرداخته شد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از