حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در بندرعباس برگزار می‌شود

هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در بندرعباس برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: هجدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان 21 الی 27 بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اسمعیل جهانگیری عصر امروز در نشست با خبرنگاران و اهالی رسانه استان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: ما در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، بهار رویدادهای فرهنگی را در استان در پیش خواهیم داشت.

جهانگیری بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی در این دهه، برگزاری هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان است که با وقفه چهار ساله به شکل متفاوت از سال های گذشته برگزار و پیگیر آن هستیم که این نمایشگاه بعد از بندرعباس به جزیره کیش منتقل شود.

وی به شیوه برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت: امسال شیوه برگزاری جشنواره عوض شده است و دیگری نیاز به حضور به بانک جهت خرید بن تخفیف نیست و هر شخصی می‌تواند با یک کد ملی ۳۰ درصد تخفیف دریافت کند.

امسال ما ۱۰ میلیارد ریال یارانه کتاب در نمایشگاه اختصاص داده‌ایم و هر شخص با خرید یک میلیون تومان می‌تواند از ۳۰ درصد تخفیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهرمند شود.

وی در ادامه بیان کرد: تعداد ناشران در این نمایشگاه تاکنون ۳۵۰ ناشر هستند که ناشران استانی هم به آن اضافه خواهند شد و در کل ۲۵ هزار عنوان در چهار بخش عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و کمک آموزشی در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان اضافه کرد: امسال در بخش جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب، برنامه‌های فرهنگی متنوع شامل شبهای فرهنگی شهرستان، باشگاه کتاب و کتابخوانی، رونمایی از آثار مؤلفان، جلسات نقد و بررسی از کتاب مولفان و... برگزار می‌شود.

گفتنی است: هجدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان ۲۱ الی ۲۷ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ و بعداز ظهر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل نمایشگاه‌های دائمی واقع در سه راه جهانبار برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از