حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

بیداری روز افزون با سیره سردار دلها؛

نور مکتب حاج قاسم دشمنان را کور کرد

نور مکتب حاج قاسم دشمنان را کور کرد

مکتب سردار سلیمانی بعد از شهادتش پرنورتر از پیش در جهان درخشیده و نور آن را چشم دشمنان را کور کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ سردار سلیمانی، نامی که این سال‌ها نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جهان طنین انداز شده و شهید حاج قاسم سلیمانی به فرمانده جبهه مقاومت شهرت دارد.

سردار سلیمانی را همه آزادی‌خواهان جهان دوستش دارند و نام و مکتب این سردار سرافراز اسلام چنان مهری دارد که به دل‌ها می‌نشیند؛ حاج قاسم را از کودک گرفته تا پیر، جوان و نوجوان همه و همه دوستش دارند.

امروز جبهه مقاومت که در منطقه بیدار شده‌اند خودشان را شاگردان حاج قاسم می‌دانند که خوب درس مقاومت و ایستادگی را در برابر ظلم آموخته‌اند.

دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران به خیال خودشان با به شهادت رساندن سردار سلیمانی می‌توانند مکتب حاج قاسم را خاموش کنند؛ اما این تنها خیال باطل بود زیرا مکتب سردار سلیمانی بعد از شهادتش پرنورتر از پیش در جهان درخشیده و نور آن را چشم دشمنان را کور کرده است.

مکتب سردار سلیمانی مکتب بیداری از خواب غفلتی بوده که لالایی آن را مستکبرین عالم یعنی آمریکا و اسرائیل جنایتکار خوانده است و امروز این بیداری در جهان در حال وقوع است.

 

 

نور مکتب حاج قاسم دشمنان را کور کرد

 سردار سلیمانی تمام کارهایش برای رضایت خداوند بود

سردار اباذر سالاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران از این غافل هستند که شهادت مسیر نظام و انقلاب را مستحکم‌تر و ملت ما را متحدتر و منسجم‌تر می‌کند.

وی تاکید کرد: تعالی نظام جمهوری اسلامی با مسیر شهداء رقم خورده است و این مسیر همان مسیری است که حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام  برای ما ترسیم کرده و حاج قاسم‌ها و همه شهداء این مسیر را طی کردند و ملت ایران اسلامی هم به تأسی از  شهدای عزیز این راه را مستحکم‌تر و با قوت بیشتری ادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: ملت ما، ملت شهید پرور است و شهدای فراوانی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

سردار سالاری عنوان کرد: قدردان شهدا هستیم؛ شهدای بزرگواری که هنگامی که خداوند می‌خواهد از آن‌ها یاد کند می‌فرماید: هرگز گمان نبردید که این‌ها مرده‌اند این‌ها زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی تصریح کرد: یکی از اساتید دانشگاه آمریکا عنوان کرده که ژنرال‌ها و فرماندهان آمریکایی با اینکه دشمن ما هستند ولی به بلندای نگاه حاج قاسم احترام و تکریم می‌کردند.

 فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: کسی که راهش و کارش برای خدا باشد دشمن هم برای او کف می‌زند و سردار سلیمانی تمام کارهایش برای رضایت خداوند بود.

 

نور مکتب حاج قاسم دشمنان را کور کرد

ابعاد مختلف شخصیت سردار سلیمانی الگو است

محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی باید ادامه یابد چرا که راه این شهید بزرگوار روشنای مسیر در برابر ظلم است و مهم‌ترین شخصیت حاج قاسم اخلاص برای خداوند و توجه به او در تمام امور زندگی بود و زبان‌زد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان، شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از نظر مدیریت نظامی، فرماندهی نظامی و طراح و استراتژیک برجسته مدیریت نظامی در سطح جهانی عنوان کرد و گفت: ابعاد مختلف شخصیتی و رفتاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه ما الگو و برجسته است و یک اسوه‌ی واقعی در دنیای امروز می‌باشد که در فلسفه‌ی انتظار در تعالیم دینی ما، عنوان شده است.

وی افزود: استکبار، داعش را برای شکستن جبهه مقاومت ایجاد کرد و همچنان این رویه را دنبال می‌کند تا داعشی جدید متشکل از خیانت کاران فراری، گروهک‌ها و منافقان را تشکیل دهد و در این راه پول های کلانی را هزینه می‌کند و تمام رسانه‌های بیگانه نیز آنان را همراهی خواهند کرد و به آتش آدم کشی و اغتشاش می‌دمند و دم از حقوق بشر می زنند.

سالاری با بیان اینکه چرا مدعیان دروغین حقوق بشر هیچگاه از ملت ایران دفاع نکردند، ادامه داد: به طور قطع دشمنان دلسوز مردم ما نیستند و نباید فریب تبلیغات رسانه‌ای آنان را بخوریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان با بیان اینکه دشمن با به راه انداختن جنگ مبهم ترکیبی قصد داشت به عقیده خود ملت را از راه‌ و مسیرش دور کنند، تصریح کرد: دغدغه امروز استکبار، مدیریت جمهوری اسلامی و قدرت مانور این مدیریت در جهان است لذا این جنگ ترکیبی را به راه انداخته تا ایران اسلامی را به سمت جنگ و آشوب های داخلی اعم از قومی و مذهبی و شیعه و سنی بکشاند اما آنان کورخوانده‌اند.

وی عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم در هر جایگاهی که هستیم پیروانی راستین برای مکتب شهید سلیمانی باشیم، مکتبی که اساس آن، توحید و خداباوری و معنویت است.

 

نور مکتب حاج قاسم دشمنان را کور کرد

سردارسلیمانی نمونه‌ای کامل از فردی با بصیرت

ابوذر حافظی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» اظهار کرد: برنده‌ترین شمشیر و پیشرفته‌ترین سلاح هر فردی، بصیرت و آگاهی فرد از خودش، جامعه‌اش و دشمنانش است؛ سردارسلیمانی نمونه‌ای کامل از فردی با بصیرت در تمامی حوزه‌های ممکن بودند که باعث احساس قدرت و توانایی ایشان در ترساندن دشمنان گردیده بود و تا بحال نیز ادامه دارد؛ چرا که افکار و رفتارش یک الگوی روشن برای تمامی افراد جهان گردید این است که سردار سلیمانی هیچ‌گاه افکارش، راه و روشش فراموش نخواهد شد و همچنان زنده و باعث رسوا شدن فتنه دشمنان می‌شود.

سرپرست دانشگاه پیام نور شهرستان بوموسی اذعان کرد: امروزه دشمن در سنگر فتنه‌های مختلف سعی می‌کند تا انقلاب اسلامی را مورد هجمه سنگین قرار دهد؛ اما تنها راه نجات و غلبه بر دشمن تکیه بر مکتب و اندیشه بلند سردار سلیمانی و مجاهدان راه حق و حقیقت است.
حافظی خاطرنشان کرد: آشفتگی که امروز در روح، جسم و جان دشمنان مشاهده می‌کنیم، محصول رشادت‌هایی است که سردار سلیمانی پایه گذارش بود؛ و کاری کردندکه دشمن را آواره و سرگردان کرده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از