حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه بندرعباس:

نظم نوین جهانی را جبهه مقاومت تعیین می‌کند

نظم نوین جهانی را جبهه مقاومت تعیین می‌کند

امام جمعه بندرعباس گفت: صهیونیست‌ها چه بخواهند و چه نخواهند امروز نظم نوین جهانی را آمریکا نمی‌تواند بهم بزند، آن‌ها زمانی، خود را کدخدا می‌دانستند؛ اما امروز نظم نوین جهانی را جبهه مقاومت تعیین می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ابلاغ مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد دریامحور اظهار کرد: این ابلاغ امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) باعث شادی ساحل‌نشینان هرمزگانی شد.

امام جمعه بندرعباس بر نهادینه کردن فرهنگ در جامعه به‌ویژه در فرهنگ عمومی و سبک زندگی تاکید و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب برای اینکه حساسیت مساله فرهنگی را روشن‌تر کنند، از اصطلاحات شبیخون و ناتوی فرهنگی استفاده کردند؛ جنگ فرهنگی باید جدی گرفته شود و از نهادهای فرهنگی خواستاریم در این زمینه کمک کنند.

عبادی‌زاده عنوان کرد: کارگزاران حکومت اسلامی باید در نمازهای جماعات ادارات شرکت کنند، امروز با پیگیری ستاد اقامه نماز بیشتر ادارات نماز جماعت برگزار می‌شود؛ همچنین مطالبه رهبر معظم انقلاب در تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن حساب شده است که در این زمینه باید بیشتر تلاش شود.

وی مطرح کرد: عملیات ظوفان‍‍‌الاقصی سنگین‌ترین شکست بعد از ۷۵ سال برای رژیم صهیونیستی است، یک جنگ متقارن که حماس علیه صهیونیست‌ها به راه انداخت و خسارت سنگینی متوجه اسراییل شده است و طبق برآورد خود اسراییلی‌ها، ۶۷ میلیارد دلار خسارت بر اقصاد صهیونیست‌ها وارد شده است، بخش‌های عمده اقتصاد آن‌ها نیمه تعطیل شده و بیکاری علیه آن‌ها تحمیل شده است.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: صهیونیست‌ها چه بخواهند و چه نخواهند امروز نظم نوین جهانی را آمریکا نمی‌تواند بهم بزند، آن‌ها زمانی، خود را کدخدا می‌دانستند؛ اما امروز نظم نوین جهانی را جبهه مقاومت تعیین می‌کند.

عبادی‌زاده  خاطرنشان کرد: امروز شاهد یک مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی هستیم که همه این‌ها باعث ضربه‌های اقتصادی و حیثیتی به اسراییل شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از