خبر های امروز : 3
سیاسی | - شماره خبر : 5368
1403-07-23 10:32 https://hormoz.ir/short/e8k2P
صبح امروز برگزار شد؛
نشست برخط اقشار تاثیرگذار مردمی قرارگاه شهید سیدحسن نصرالله در بندرعباس
نشست برخط اقشار تاثیرگذار مردمی قرارگاه شهید سیدحسن نصرالله با حضور مدیران کل تبلیغات اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان و مدیرعامل سازمان جمعیت هلال‌احمر استان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی، صبح امروز در نشست برخط اقشار تاثیرگذار مردمی قرارگاه شهید سیدحسن نصرالله گفت: اگر بخواهیم به چند مجموعه شاخص دارای شبکه‌ نام ببریم باید به هیأت‌های مذهبی، کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، جمعیت بانوان فرهیخته، جبهه انقلاب، دختران حاج قاسم، جامعه ایمانی مشعر و ... اشاره کنیم که همه این‌ها پرچمدار خیلی از اتفاقات در سطح کشور بوده و هستند. 

وی در ادامه افزود: احساس کردیم برای اینکه اتفاقی به معنای جدی در حوزه میدان در مقام تبیین و کمک‌رسانی نیاز به عهد و کار جدی است که آرم و نام خاصی نداشته باشد و همگان پای کار بیایند و یک اتفاق بزرگی در حوزه کمک‌رسانی و تببین رقم بخورد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین تصریح کرد: هميشه آرزوی همه ما این بوده که در صحرای کربلا یا در زمان پیعمبر(ص) یاری‌رسان بودیم، اکنون که فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای حکم جهاد داده‌اند نیازمند همت جدی در میدان عمل است، البته این حضور همانند جنگ احد، خندق و ... سختی زیادی ندارد، لذا همگان باید در پاسخ به حکم معظم له، لبیک بگویند.

حقانی به موج عظیمی که در پی اقامه نماز جمعه توسط مقام معظم رهبری اشاره و تأکید کرد: در شرایط کنونی به شکل‌گیری چنین موج‌هایی نیاز داریم تا همدلی مضاعفی برای حفظ و انسجام بیشتر در کشور خودمان ایجاد کنیم، باید به این باور برسیم که حمایت از لبنان، حمایت از خودمان است.

وی اضافه کرد: باید این باور را به هر شکل ممکن به گوش مخاطبان خود برسانیم، به منظور تحقق این امر مهم، به توجیه نفر به نفر در شهرستان‌ها نیازمندیم، لذا با استفاده از شبکه‌های دراختیار و ظرفیت‌های موجود باید برای تبیین و تفهیم این باور به جامعه هدف بهره ببریم.

نظرات