حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛

نخستین پیروزی پالایش نفت بندرعباس در خانه رقم خورد

نخستین پیروزی پالایش نفت بندرعباس در خانه رقم خورد

تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس پس از سه هفته ناکامی در هفته چهارم با شکست ایرالکو اراک به نخستین برد خود در خانه دست‌یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به نقل از ایرنا؛ شاگردان هادی بزوال در تیم پالایش نفت بندرعباس تنها یک امتیاز در کارنامه خود داشتند که در این دیدار فقط برای کسب سه امتیاز بازی به میدان آمده بودند.

 تیم پالایش نفت بازی را هجومی شروع کردند و خیلی زود با حمایت هواداران خود روی یک ضد حمله توسط سعید حاجی لری به گل رسیدند.

 حریف برای رسیدن به گل مساوی تلاش زیادی از خود نشان داد، اما پالایش نفت بندرعباس بازهم دریکی از حملات خود گل دوم را در دروازه ایرالکو کاشت، زننده این گل امیر خون جهان بود و نیمه نخست میزبان با ۲ گل پیش افتاد.

 نیمه دوم تیم ایرالکو برای جبران گل‌های خورده دست به حملات گسترده‌ای زد و سید حسین موسوی توانست ۲ گل پی‌درپی برای تیمش به ثمر برساند تا بازی به‌تساوی کشیده شود.

 پالایش نفت بندرعباس پس از دریافت این ۲ گل حملات خود را روی دروازه حریف افزایش داد و سعید حاجی لری گل سوم را برای نفت به ثمر رساند و امیرحسین دهقانی گل چهارم را زد تا بازی چهار بر ۲ به سود پالایش نفت به پایان برسد و نخستین برد را در هفته چهارم در سالن دم‌کرده و گرم فجر بندرعباس به دست آورند.

 برای تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس سپهر محمدی (سنگربان)، حسن دهقانی، محمد بنی‌اسدی (سر گرو) سروش احمدنیا، امیرحسین دهقانی، امیر خونجهان، حسین رحیمی، سعید حاجیلری، ایمان هوا زاده، محمدحسین بازیار، علی جوذری و امین مراد احمدی با مربیگری هادی بزوال بازی کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از