حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

سرپرست دانشگاه پیام نور بوموسی:

مکتب سردار سلیمانی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

مکتب سردار سلیمانی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

سرپرست دانشگاه پیام نور شهرستان بوموسی گفت: راه نجات و غلبه بر دشمن تکیه بر مکتب و اندیشه بلند سردار سلیمانی و مجاهدان راه حق و حقیقت است.

ابوذر حافظی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ اظهار کرد: در یک کشور همیشه مردم آن سرنوشت سازند و در مقابله با دشمنی‌ها و فتنه‌ها، این بصیرت و صبر مردم است که می‌تواند به آنها کمک کند تا راه درست را متوجه شوند و کشور را از فتنه‌های دشمنان نجات دهند.

سرپرست دانشگاه پیام نور شهرستان بوموسی افزود: بصیرت مردمان هر کشور چشم، هوشیاری و چراغ راهنمای آنهاست همانطور که رهبر عزیزمان می‌فرمایند  اگر ما بصیرت نداشته باشیم، اگر ما بینش درست، چشم باز، هوشیاری لازم نداشته باشیم، نه درست منافع حقیقی‌مان را تشخیص می‌دهیم، نه درست راه رسیدن به این منافع را تشخیص می‌دهیم، نه درست آدمی را که باید این بار بزرگ را بر دوش بگیرد، می‌شناسیم. وقتی بصیرت نبود مثل انسانی است که چشم ندارد، راه را نمیبیند.

سردارسلیمانی نمونه‌ای کامل از فردی با بصیرت

حافظی عنوان کرد: برنده‌ترین شمشیر و پیشرفته‌ترین سلاح هر فردی، بصیرت و آگاهی فرد از خودش، جامعه‌اش و دشمنانش است؛ سردارسلیمانی نمونه‌ای کامل از فردی با بصیرت در تمامی حوزه‌های ممکن بودند که باعث احساس قدرت و توانایی ایشان در ترساندن دشمنان گردیده بود و تا بحال نیز ادامه دارد؛ چرا که افکار و رفتارش یک الگوی روشن برای تمامی افراد جهان گردید این است که سردار سلیمانی هیچ‌گاه افکارش، راه و روشش فراموش نخواهد شد و همچنان زنده و باعث رسوا شدن فتنه دشمنان می‌شود.


وی تصریح کرد: بصیرت به معنی دانائی و هوشیاری است، در یک کشور همیشه مردم آن کشور سرنوشت سازند و در مقابله با دشمنی‌ها و فتنه‌ها، این بصیرت و صبر مردم است که می‌تواند به آنهاکمک کند تا راه درست را متوجه شوند و کشور را از فتنه‌های دشمنان نجات دهند؛ هرچه مردم یک کشور آگاه‌تر و هوشیارتر نسبت به مسائل کشور و دشمنانشان باشند کشوری قوی‌تر و شکست ناپذیرتر خواهند داشت.

تکیه بر مکتب سردار سلیمانی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

سرپرست دانشگاه پیام نور شهرستان بوموسی اذعان کرد: امروزه دشمن در سنگر فتنه‌های مختلف سعی می‌کند تا انقلاب اسلامی را مورد هجمه سنگین قرار دهد؛ اما تنها راه نجات و غلبه بر دشمن تکیه بر مکتب و اندیشه بلند سردار سلیمانی و مجاهدان راه حق و حقیقت است.


حافظی خاطرنشان کرد: آشفتگی که امروز در روح، جسم و جان دشمنان مشاهده می‌کنیم، محصول رشادت‌هایی است که سردار سلیمانی پایه گذارش بود؛ و کاری کردندکه دشمن را آواره و سرگردان کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از