حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

عضو هیئت رئیسه شورای شهر بندرعباس:

موج همدلی مأموران فراجا برای امنیت

موج همدلی مأموران فراجا برای امنیت

عضو هیئت رئیسه شورای شهر بندرعباس گفت: فرقی نمی‌کند شیعه باشد یا سنی وقتی حرف از دفاع و خدمت به مردم ایران زمین باشد جانشان را سپر می‌کنند تا خدشه‌ای به امنیت کشور وارد نشود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا حیدری سراحی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» ضمن تسلیت به مناسبت شهادت غیور مردان فراجا در راسک اظهار کرد: سبز پوشان فراجا جانشان را سپر امنیت و اقتدار کشور عزیزمان می‌کنند.


عضو هیئت رئیسه شورای شهر بندرعباس مطرح کرد: امروز اگر در کشورمان با آرامش زندگی می‌کنیم مدیون دلاورمردانی هستیم که جانشان را در کف دستشان قرار داده‌اند و برای امنیت کشور گام برمی‌دارند؛ چه قهرمانانی که در مرزها ایستاده‌اند وچه کسانی که در شهرها و روستاها در کف خیابان‌ها با مخلان نظم و امنیت مبارزه می‌کنند.


حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری سراحی عنوان کرد: کارکنان فراجا هر روز با تقدیم جانشان درخت تنومند انقلاب را آبیاری می‌کنند و کسانی که در این راه حضور پیدا کرده‌اند امنیت مال، جان و ناموس مردم را اولویت زندگی خود قرار داده‌اند.


وی با بیان اینکه کشورمان رنگین‌کمانی از قومیت‌های مختلف است، گفت: فرقی نمی‌کند شیعه باشد یا سنی وقتی حرف از دفاع و خدمت به مردم ایران زمین باشد جانشان را سپر می‌کنند تا خدشه‌ای به امنیت کشور وارد نشود؛ همانند شهدای راسک که شیعه و سنی با موج همدلی در کنار یکدیگر ایستاده بودند و از وطن دفاع می‌کردند و با یکدیگر شربت شهادت نوشیدند.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: مأموران فراجا گرما و سرما در دفاع از کشور برایشان معنایی ندارد و می‌خواهد گرمای بالای ۵۰ درجه سیستان و بلوچستان باشد یا سرمای زیر ۱۰ درجه صفر کردستان باشد؛ آنها تنها یک چیز می‌دانند نباید هیچ دشمنی نگاه چپ به کشور عزیزمان داشته باشد.

 

حیدری سراحی با بیان اینکه اقتدارو امنیت کشورمان را وامدار شهدای والامقام هستیم، گفت: بی‌شک ملت ایران قدردان غیور مردان فراجا هستند و یاد، خاطره و راه شهدا به‌خصوص شهدای راسک در دل و جان ما باقی‌ می‌ماند.


وی خاطرنشان کرد: آرمان شهدا اقتدار، امنیت و پایبندی به نظام و انقلاب است و برای حفظ آن نیز از جان شیرینشان می‌گذرند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از