حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرماندار رودان:

مشارکت قوی، اقتدار نظام را بالا می‌برد

مشارکت قوی، اقتدار نظام را بالا می‌برد

فرماندار رودان گفت: مشارکت قوی اقتدار نظام را در دنیا بالا خواهد برد چراکه امروز ایران اسلامی در جهان مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ عبدالرضا سالاری نیز در نشست با فعالان تشکل‌های دانشجویی شهرستان رودان با اشاره به بخشی از مطالبات مطرح شده دانشجویان اظهار کرد: بسیاری امور عمرانی در سطح شهرستان در حال پیگیری است و گزارش آن بزودی به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

فرماندار رودان افزود: در سفر پیش‌رو ریاست جمهور بیش از ۱۰۵ هزار میلیارد تومان پروژه در کشور به بهره برداری خواهد رسید.

سالاری بیان کرد: تلاش خواهیم کرد اردوی راهیان پیشرفت برای دانشجویان رودانی برگزار شود تا پیشرفت‌های مختلف شهرستان و استان برای آن‌ها تشریح شود.

وی با اشاره به مطاله دانشجویان از عدم تکمیل پل خشورگی رودان افزود: مقدمات انتقال پروژه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد این طرح و طرح پل اسلام آباد بزودی روند اجرایی آن تکمیل شود.

فرماندار رودان در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو بیان کرد: تبیین‌گر اهمیت این رویداد مهم ملی باشیم و در همین راستای نیز برای احصا و رفع مشکلات مردم در ۱۷ روستای شهرستان در جمع مردم حضور پیدا کرده‌ایم.

وی از جمع دانشجویان خواست تا یاری‌رسان مسئولان باشند تا رصد مشکلات و حل مسائل شتاب گیرد.

سالاری با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در اهمیت انتخابات و صعود کشور به سمت قله پیشرفت تاکید کرد: امروز جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام است و باید با حضور و مشارکت حداکثری کشور را در برابر تهدیدات بیمه کنیم.

فرماندار رودان خاطر نشان کرد: مشارکت قوی اقتدار نظام را در دنیا بالا خواهد برد چرا که امروز ایران اسلامی در جهان مورد توجه است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از