حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرماندار حاجی‌آباد:

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز حضور نخبگان است

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز حضور نخبگان است

فرماندار حاجی‌آباد گفت: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد زمینه‌ای می‌شود برای چرخش نخبگان و انتخاب افراد اصلح توانمند که در مجلس شورای اسلامی در بحث قانون گذاری از حقوق ملت به درستی دفاع کنند.

علی خرم‌نسب در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» ضمن تبریک به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در سخنان خویش تاکید بسیار مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو داشتند و این یک واجب و تکلیف بر حق همه ما است.

 فرماندار شهرستان حاجی‌آباد مطرح کرد: انتخابات و حضور مردم در انتخابات هم حق است و هم تکلیف؛ حقی که در قانون اساسی برای مردم مشخص شده که در انتخاب‌های مختلف در سرنوشت کشور خود دخیل باشند و تکلیفی است بر مردم که بتوانند با آگاهی و بصیرت لازم نمایندگان خودشان را انتخاب و آن را به مجلس شورای اسلامی معرفی کنند.

خرم‌نسب عنوان کرد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد زمینه‌ای می‌شود برای چرخش نخبگان و انتخاب افراد اصلح توانمند که در مجلس شورای اسلامی در بحث قانون گذاری از حقوق ملت به درستی دفاع کنند؛ اما با مشارکت پایین شاید افرادی به مجلس راه یابند که شایستگی لازم را نداشته باشد.

 وی بیان کرد: در شرایط کنونی نیاز است همه افراد واجد الشرایط در پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند تا در انتخابات سهیم باشند و مجلسی قوی داشته باشیم.

 فرماندار شهرستان حاجی‌آباد تصریح کرد: مجلس قوی، مجلسی است که با تصویب قوانین همچنین نظارت بر دولت زمینه اجرای دقیق قانون در جامعه فراهم کند.

خرم نسب تاکید کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات بی‌شک پیشرفت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف را به به دنبال خواهد داشت و هر اثر انگشت مهری برای پیشرفت ایران اسلامی است.

وی ضمن دعوت از ملت ایران برای شرکت در انتخابات خاطر نشان کرد: مردم شهرستان حاجی‌آباد نیز مانند سایر مناطق کشور با حضور تماشایی خود در انتخابات در سرنوشت کشور خود دخیل می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از