حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/03/01 | 2024/05/21

Logo

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع):

معلمان در مسیر شهید مطهری حرکت کنند

معلمان در مسیر شهید مطهری حرکت کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: اگر معلم از جایگاه معلمی خودش تنزل پیدا کند، کشور را تنزل خواهد داد.

حجت‌الاسلام موسی پولادی صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی هرمز با تبریک فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، استاد، فیلسوف و معلم حقیقی است که روز شهادت این استاد، به نام معلم نامگذاری شده است تا تراز و شاقول و ملاک و معیاری باشد برای کسانی که می‌خواهند در میدان و مسیر معلمی قدم بردارند.

وی افزود: ما برای هر عنوان، کار و هر مطلبی، میزان داریم که آیا با توجه به میزان موردنظر، آیا در مسیر صحیح حرکت می‌کنیم یا خیر!؟ اگر چنین است که در مسیر درست حرکت می‌کنیم چند درصد حرکت ما صحیح هست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ادامه داد: چه زیباست که سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده تا معلمانی که در این عرصه ارزشمند در حرکت هستند با فکر شهید مرتضی مطهری و آثار وی که به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)؛ «این آثار، بدون استثنا قابل استفاده هستند»، آشنا شوند، امام راحل برای هیچ شخصیتی، این مطلب بیان نفرمودند، چون تمام آثار شهید مطهری قابل استفاده هست.

حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی ادامه داد: بنابراین معلمین باید از طی طریق آشنایی با فکر امام راحل و با اندیشه استاد مطهری و آثار این استاد برجسته، بسنجند و ملاک معیارشان این باشد که در مسیر معلمی تا چه اندازه درست حرکت کرده‌ و می‌کنند.

وی تأکید کرد: اگر کسی می‌خواهد بداند آیا معلم هست و یا چند درصد حرکتش صحیح است، باید به افکار و آثار علامه مرتضی مطهری مراجعه کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان همچنین گفت: وجود سرداران، عالمان، مهندسین و هر کسی را در هر منصبی می‌بینیم همه مدیون معلم هستند و هستیم، این جایگاه معلم است که هر کس در نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ایران اسلامی در منصبی مشغول فعالیت هست و در هر عرصه‌ای مشغول کار و تلاش می‌باشد همه مدیون معلم هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی بیان داشت: اگر معلم در جایگاه معلمی خود، درست عمل کند آینده انقلاب اسلامی و کشور ایران تضمین است، یا اگر معلم از جایگاه معلمی خودش تنزل پیدا کند، کشور را تنزل خواهد داد و آن را به عقب برمی‌گرداند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از