حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

بررسی شد؛

مسائل و مشکلات حوزه دیسپاچینگ در شهرستان بشاگرد

مسائل و مشکلات حوزه دیسپاچینگ در شهرستان بشاگرد

در روز دوم حضور مدیر دیسپاچینگ و فوریتهای برق و رؤسای ستادی حوزه دیسپاچینگ مسائل و مشکلات این حوزه در شهرستان بشاگرد بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، زارع‌پور، مدیر دیسپاچینگ و فوریت‌های برق به همراه مهندس عمید زاده رئیس اداره کنترل شبکه و لرزاده رئیس مرکز کنترل و فوریت‌های برق ۱۲۱ در معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با حضور در مدیریت برق شهرستان بشاگرد با حضور مدیر و روسای ادارات، مسایل و مشکلات این مدیریت را در حوزه دیسپاچینگ مورد بحث و بررسی قرار دادند.

طی این نشست، بهادری مدیر برق شهرستان بشاگرد با ارائه گزارشی از وضعیت برق شهرستان در حوزه دیسپاچینگ، مهم‌ترین درخواست‌ها و دغدغه‌های مدیریت برق شهرستان بشاگرد در حوزه دیسپاچینگ، کمبود و کاستی‌های گروه‌های عملیاتی، خودرویی و فرسودگی شبکه‌های فشار متوسط هوایی و همچنین طغیان رودخانه ها و صعب العبور و کوهستانی بودن مسیر دسترسی خطوط فشار متوسط هوایی در زمان وقوع خاموشی‌های ناخواسته را مطرح کرد.

در ادامه علی هاشم‌پور رئیس اداره بهره‌برداری نیز بعد مسافت و نبود امکانات ارتباطی و رادیویی را از عوامل مهم در بالا رفتن زمان خاموشی‌های خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی اعلام کرد و بهبود شرایط ارتباطی را عامل مهمی در کاهش‌ زمان خاموشی و بهبود شاخص‌های بهره‌برداری دانست. 

بهرام زارع پور مدیر دیسپاچینگ و فوریتهای برق نیز گفت: ارتباطات در هر ناحیه عامل مهمی در بهبود و تسهیل شرایط بهره‌برداری است 

با حضور رئیس ارتباطات حوزه دیسپاچینگ، پرهیزکار و پیمانکار حوزه ارتباطات مشکلات رادیویی خودروهای اتفاقات و عملیات و تعمیرات و مرکز اتفاقات مدیریت برق شهرستان بشاگرد برطرف خواهد شد.

عمید زاده رئیس اداره کنترل شبکه نیز در جهت افزایش قدرت مانور خطوط فشار متوسط هوایی نسبت به ارائه طرح‌های جدید نصب تجهیزات مانوری با قابلیت رؤیت‌پذیر و کنترل‌پذیر بودن شبکه پیشنهاداتی مطرح کرد.

لرزاده رئیس مرکز کنترل و فوریت‌های برق ۱۲۱ در معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ نیز مسائل و مشکلات حوزه نرم‌افزاری، نرم‌افزارهای ثبت خاموشی و نحوه ثبت خاموشی را با کارشناسان حوزه بهره‌برداری به بحث گذاشت. 

پرهیزکار رئیس اداره ارتباطات در معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ بهمراه پیمانکار حوزه ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان نیز با حضور در مدیریت برق شهرستان بشاگرد مشکلات رادیویی خودروهای اتفاقات و عملیات و تعمیرات را بررسی کرد.

در پایان، زارع پور مدیر دیسپاچینگ بهمراه رؤسای ستادی حوزه دیسپاچینگ از ساختمان انبار بهره‌برداری مدیریت برق شهرستان بشاگرد بازدید کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از