حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

در بندرعباس افتتاح شد؛

مرکز نیکوکاری ایتام و فقرای دفتر امام جمعه

مرکز نیکوکاری ایتام و فقرای دفتر امام جمعه

مرکز نیکوکاری ایتام و فقرای دفتر امام جمعه با همکاری نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و کمیته امداد در دفتر امام جمعه شهرستان بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، آئین افتتاح مرکز نیکوکاری ایتام و فقرای دفتر امام جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مدیرکل کمیته امداد استان و سایر مسئولان شهرستانی در بندرعباس برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: در آستانه ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع)، مرکز نیکوکاری ایتام و فقرای دفتر امام جمعه تحت نظر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با عملکرد تخصصی در حوزه‌های مسکن و اشتغال خانواده‌های ایتام و نیازمندان راه‌اندازی شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری، فرصت مناسبی برای شناسایی و رفع مشکلات خانواده‌های ایتام و نیازمندان از قیبل مسکن، اشتغال و درمانی در استان خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده افزود: از همه مردم نوع‌دوست، صنایع بزرگ، سادات و خیرین بزرگوار تقاضا دارم کمک‌های خود را به مراکز نیکوکاری اهدا نمایند تا این مرکز بتواند پشتوانه‌ای خوب برای خانواده‌های ایتام و فقرا در استان باشند.

 

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در مراسم افتتاح گفت: این مرکز نیکوکاری با همت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با هدف رفع مشکلات خانواده‌های ایتام و نیازمندان در استان افتتاح گردید.

 

باسره افزود: در حال حاضر ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در استان هرمزگان فعال هستند که خدمات حمایتی قابل توجه ای به خانواده‌های نیازمند در استان هرمزگان ارائه می‌نمایند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از