حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

ائمه جمعه استان هرمزگان مطرح کردند:

لزوم حضور همراه با بصیرت مردم در انتخابات

لزوم حضور همراه با بصیرت مردم در انتخابات

ائمه جمعه استان هرمزگان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفتند: شرکت همراه با بصیرت مردم ایران در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب نماینده اصلح، ضروری است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته جزیره کیش با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، گفت: مردم ایران همیشه در صحنه هستند، و حضور مردم ثابت کرده که تهدیدهای دشمن هیچ تأثیری بر سست کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کشور ندارد.

 وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام‌های مهمی هم برای داخل و بیرون کشور داشته است، حضور نوجوانان و جوانان و دانش‌آموزان و دهه هشتادی‌ها که باعث شده به دشمنان ثابت کنند که همگام با انقلاب هستند و پیام دوم شکست دشمنان انقلاب بوده است.

مردم میدان‌داران سیاست در گفتمان جمهوری‌ اسلامی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام جمعه رودان در خطبه‌های این هفته شهرستان گفت: مردم طراح اصلی میدان سیاست در گفتمان جمهوری اسلامی هستند و به برکت التزام به اصل فاخر مکتب اسلام ناب یعنی اصل امامت و ولایت هیچ‌گاه سیاست‌زده و بازی خورده نخواهند شد و اختلال در معیشت، آن‌ها را دچار اختلال محاسباتی نخواهد کرد.

وی با اظهار امیدواری حضور باشکوه مردم در میدان انتخابات به نقش خواص در این حماسه بزرگ اشاره و عنوان کرد: خواص در جامعه نقش پیشران را دارند و می‌توانند از رکود و توقف در جامعه جلوگیری نمایند لذا رهبر عالیقدر انقلاب همواره بر نقش خواص تاکید دارند.

بارانی، دنیاگرایی، اشتباه در تشخیص و عدم شجاعت در عمل را از آفات خواص ارزیابی و ضمن اشاره به راه‌های درمان این آفات گفت: دشمن با سوءاستفاده از این آفات به دنبال ناامیدی و بی عملی خواص است لذا راه درمان و از بین بردن این آفات اولا؛ تقویت امید ایمانی و اعتقاد به یاری الهی و ثانیا؛ شکستن سکوت و مقابله با تعلل در عمل است و به لطف الهی با تقویت این دو مولفه و همت خواص نقشه دشمن خنثی و پوزه اش به خاک مالیده خواهد شد.

ضرورت حضور همراه با بصیرت مردم در انتخابات 

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک در خطبه‌های این هفته شهرستان با تأکید بر اینکه انتخابات برای مردم دارای فرایض است، تصریح کرد: شرکت و مشارکت حداکثری در انتخابات سبب تضمین و استمرار امنیت ملی، اقتدار کشور، تضمین پیشرفت کشور و عزت بخشیدن به ایران و ایرانی خواهد شد.

وی افزود: حضور همراه با بصیرت مردم ایران در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب نامزدهای اصلح ضروری است.

لزوم توجه بیشتر مردم به شبکه‌های تلویزیونی انتخاباتی

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد بر اهمیت و ضرورت توجه مردم به شبکه‌های تلویزیونی انتخابانی تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی این شبکه‌ها اتفاق خوبی است که مردم هم باید از این ظرفیت استفاده کنند و با شنیدن سخنان و برنامه‌های کاندیداها، با دقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را انتخاب کنند.

وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم حاجی آباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه افزود: مردم با حضور پرشور و با بصیرت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان دادند که مردم ایران اسلامی از مردم زمان صدر اسلام هم بالاتر و بدتر هستند که البته این حضور گسترده و پرشور مردم، کار و تکلیف را برای مسئولان سخت‌تر می‌کند و باید بیش از پیش برای خدمت به مردم تلاش کنند.

حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دشمن را تضعیف کرد

حجت‌الاسلام و مسلمین سعید جاودان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: جشن‌های اعیاد شعبانیه با شور و هیجان بیشتری برگزار شود.

وی افزود: در هفته‌ای که گذشت برنامه‌های خوبی را در جزیره شاهد بودم و جا دارد از دست‌اندرکاران این برنامه تشکر کنیم.

امام جمعه بوموسی بیان کرد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی ورق زد، این حضور گسترده مردم باعث تضعیف دشمن شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از