حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه پارسیان:

مردم شرکت در انتخابات را وظیفه‌ شرعی می‌دانند

مردم شرکت در انتخابات را وظیفه‌ شرعی می‌دانند

امام جمعه پارسیان گفت: مردم مسلمان ایران شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی خود می‌دانند و و در انتخابات، یک بار دیگر دشمن را مأیوس خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل‌نیا در خطبه‌های این هفته شهرستان پارسیان اظهار کرد: حمله نیروهای تروریستی آمریکا به یمن محکوم است و با این کار به باتلاقی وارد شده‌اند که راه فرار نخواهند داشت.

امام جمعه پارسیان عنوان کرد: تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم از حضور درانتخابات بی‌نتیجه خواهد بودمردم ایران به دشمن وتحلیلهای او اعتمادی ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام باقر علیه السلام به فضائل ماه رجب اشاره کرد.

وی به دیدار مردم قم با رهبر کبیر انقلاب اشاره و بیان کرد: محور فرمایشات حضرت آقا ( نقش آفرینی مردم) بود.

امام جمعه پارسیان ادامه داد: دشمن متوجه شده اصلی‌ترین عامل پیروزی‌های جمهوری اسلامی، حضور مردم در صحنه است بر این اساس تمام توان خود را با دروغ پردازی، بزرگنمایی کمبودها و ترویج بی‌فایده بودن حضور در فعالیت‌های سیاسی و انتخابات به کار گرفته است تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند؛ اما رهبری فرمودند: همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند باید مشارکت را بالا ببریم این وظیفه همه است.

وی یادآور شد: مردم مسلمان ایران شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی خود می‌دانند و و در انتخابات پیش رو یک بار دیگر دشمن را مأیوس خواهند کرد.

اسماعیل نیا به حمله تروریستی آمریکا و هم پیمانانش به یمن اشاره کرد و افزود: این حمله تروریستی را محکوم می‌کنیم این اقدام نقض قوانین بین‌المللی است آمریکا با این کار ثابت کرد که شریک اصلی اسرائیل در کشتار بی رحمانه مردم غزه است.

امام جمعه پارسیان با بیان اینکه اقتدار جبهه مقاومت روز به روز بیشتر می‌شود دوران بزن در رو تمام شده است توقیف نفتکش آمریکا توسط ارتش قهرمان در مقابل دزدی محموله‌های نفتی ایران در سال قبل، یکی از مصادیق این اقتدار است، گفت: آمریکا توان جنگ طولانی مدت با مبارزان یمنی را ندارد اگر این کار را بکند در باتلاقی وارد می‌شود که راه نجاتی نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: مقاومت گزینه‌های متنوعی در اختیار دارد که می‌تواند در جبهه‌های مختلف دشمن را به زانو درآورد؛ به آمریکا و همپیمانانش در منطقه می‌گوییم با این اقدامات ظالمانه مردم یمن و مسلمانان منطقه دست از فلسطین نخواهند کشید؛ به آنها هشدار می‌دهیم با دم شیر بازی نکنند و الا جبهه مقاومت همه منافع شما را در اقصی نقاط عالم به آتش خواهند کشید.

اسماعیل‌نیا در بخش دیگری از خطبه به یکی از دغدغه‌های مردم در این شهرستان مبنی بر اعلام موات بودن زمین‌های زیادی از سطح شهر اشاره کرد و افزود: از مسئولان ارشد استان انتظار می‌رود دغدغه مردم، خصوصاً کسانی که بر اساس مجوزهای ادارات و نهادها، سال‌ها قبل اقدام به ساخت مسکن نموده‌اند را برطرف کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از