حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

مداحان هرمزگانی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

مداحان هرمزگانی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیه، مداحانی از استان هرمزگان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه دیدار مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: هیأت مذهبی، ذاکری و مداحی، یک پدیده خاصی است و اغلب افراد در فضای هیأت مذهبی رشد می‌کنند، کار یاد می‌گیرند و …، همه اینها از برکات و خاصیت هیأت مذهبی است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبتنی بر اینکه هیأت مذهبی کانون جهاد تبیین است، افزود: به این دلیل که مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام، مخاطبین زیادی دارند و هیأت مذهبی نیز مختص قشر خاصی نیست و از هر قشری در برنامه‌های هیأت مذهبی شرکت می‌کنند لذا مداحان باید از ظرفیت هیأت برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و معرفی معارف ناب اسلام محمدی بهره ببرند و این مهم را مدنظر قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تأکید کرد: مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام، مخاطبینی در اختیار دارند که هیچ تریبونی از این ظرفیت برخوردار نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی همچنین گفت: بسیج مداحان، بنیاد دعبل خزایی، کانون مداحان، شورای هیأت مذهبی و هیأت رزمندگان، انجمن تعزیه، جامعه ایمانی مشعر همه و همه، شورای شبکه هیأت تشکیل داده‌اند که این جمع، همدل، جدی و هماهنگ به پیش می‌رود که امید است در سایه این همدلی، کارهای جدی‌تری رقم بخورد. البته این جمع، نیازمند همدلی و هماهنگی بیشتر است.

وی اذعان داشت: در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه، مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار دارند که مداحانی از استان هرمزگان نیز به این دیدار مشرف خواهند شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از