حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

ما افتخار نوکری مردم را داریم

ما افتخار نوکری مردم را داریم

فرمانده دریایی سپاه گفت: ما افتخار نوکری مردم را داریم و هیچ گاه در مقابل دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم چون مولایمان در مقابل دشمن عقب نشینی نکرد.

سردار علیرضا تنگسیری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: همان گونه که امام راحل فرمودند: ما ملت شهید پرور هستیم، یعنی شهدایی را در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم خداوند می‌کنیم.

وی افزود: معنا و مفهوم شهید پروری این نیست که ما در مقابل دشمن فقط برای شهادت درست شده‌ایم بلکه برای رزمندگی، مجاهدت و دلاورمردی درست شده‌ایم و هر وقت خدا صلاح دید ما به شهادت می‌رسیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهادت پرچم افتخاری است که در خانه‌ای که شهید داده زده می‌شود، تصریح کرد: امروز این پرچم افتخار در خانه شهید زارعی زده می‌شود، شهیدی که برای امام حسین(ع) و برای دفاع از اهل‌بیت و ناموس امام حسین(ع) رفت و ارباً اربا شدن در این مسیر.

سردار تنگسیری تاکید کرد: شهدا جانشان را دادند که ما سرافراز باشیم و فارسی صحبت کنیم و افتخار کنیم که دین اسلام را داریم.

وی بیان کرد: جایگاه شهدا رفیع است و خانواده شهدا ارزشمند هستند عزتی که خداوند به خانواده شهدا می‌دهد ماندگار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به مراسم تشییع سومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان گفت: مردم به عشق امام حسین(ع) اینجا جمع هستند و این عشق اهل‌بیت است که مردم را به مراسم تشییع محب اهل‌بیت رسانده است.

سردار تنگسیری بیان کرد: دشمن بداند ما از مرگ نمی‌ترسیم و زمانی که لباس مقدس پاسداری را به تن می‌کنیم مانند این است که کفنمان را برای شهادت در راه خدا پوشیده‌ایم و افتخار می‌کنیم در راه دفاع از ناموسمان جانمان را می‌دهیم و ما سرباز این امت هستیم.

وی تصریح کرد: ما افتخار نوکری مردم را داریم و هیچ گاه در مقابل دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم چون مولایمان در مقابل دشمن عقب نشینی نکرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس برای دفاع از ناموسشان ایستادند؛ ما با شهدا عهد می‌بندیم که در راه دفاع از اسلام و راه شهدا تا آخرین نفس می‌ایستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از