حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

نماینده ولی فقیه در ارتش عنوان کرد:

بیداری جهانی علیه صهیونیست‌ها دستاورد طوفان الأقصی

بیداری جهانی علیه صهیونیست‌ها دستاورد طوفان الأقصی

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تشریح ابعاد مختلف عملیات طوفان الأقصی تأکید کرد: بیداری جهان اسلام از دستاوردهای طوفان الأقصی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی نماینده ولی‌فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در بندرعباس اظهار کرد: ضمن آرزوی پیروزی نهایی برای مردم مجاهد غزه و نابودی کامل رژیم غاصب و قاتل صهیونیستی با توجه به اینکه آیین ۱۳ آبان امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هم زمان شده است با حماسه دشمن شکن طوفان الاقصی مطالب را در قالب ۴ پرسش و پاسخ تقدیم خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی افزود: سوال اول این است به چه مناسب هایی روز ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار تعیین شده است. سوال دوم اینکه چرا عملیات طوفان الاقصی توسط مبارزان مجاهد غزه به اجرا در آمد ؟ سوال سوم اینکه دستاوردی های طوفان الاقصی چه هست. و سوال پایانی اینکه وظیفه ما به عنوان ملت مسلمان نسبت به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین اشغالی چیست؟

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی ادامه داد: پاسخ سوال نخست، به دلیل تبعید امام راحل به دلیل مخالفت با لایحه ذلت بار کاپیتولاسیون بود و مناسبت دوم به خاطر به شهادت رسیدن تعداد قابل توجهی از دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ که توسط دژخیمان رژیم ستمشاهی با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت و درود می فرتسیم به همه شهیدان در تمام نقاط عالم به خصوص همه دانش آموزان شهید حادثه سال ۵۷ و همچنین شهدای دانش آموز فلسطین بویژه مردم مظلوم غزه که بیش از ۴ هزار نفر کودک به شهادت رسیده که بخشی از آنها دانش آموز هستند.

وی گفت: مناسبت سوم نیز تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام هست که هر کدام از این مناسبت‌های سه گانه بحث مفصلی را می‌طلبد، چرا دانشجویان پیرو خط امام اقدام به تسخیر لانه جاسوسی کردند ؟ به خاطر اینکه سفارت خانه های آمریکا در هر کشوری به ظاهر سفارتخانه هستند اما به نوعی اتاق جنگ و طراحی کودتا و براندازی می باشد بنا بر دانشجویان خط امام تصمیم به تسخیر این اتاق جنگ در ایران کردند که حضرت امام راحل به عنوان انقلاب دوم از آن نام بردند

محمدحسنی اضافه کرد: در پاسخ به سوال دوم باید گفت: دلایل فراوانی به عملیات طوفان الاقصی می توان اذعان کرد اما جوانان عزیز شما به عنوان لشکریان جهاد تبیین باید این موارد را بدانید و تبیین کنید.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال راندن کردم غزه از سرزمین خودشان بوده است و پس از آن به دنبال انجام نقشه شوم از نیل تا فرات می‌باشد که جوانان نترس، شجاع و شهادت طلب حماس، دست دشمن را خواندند و با این عملیات ثابت کردند که رژیم صهیونسیتی مانند خانه عنکبوت است و این کار را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه دستاوردهای مجاهدان حماس در این عملیات طوفان الاقصی بسیار زیاد بوده است که در آینده تاریخ فلسطین تاثیرگذار است، تصریح کرد: تغییر توازن وحشت در سرزمین‌های اشغالی که ۷۵ سال است سرزمین مقدس فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی اشغال شده است که مردم مظلوم فلسطین یک شب هم سر به بالین نگذاشته‌اند و همیشه با نگرانی زندگی کرده اند و اما با عملیات طوفان الأقصی این توازن وحشت برقرار شد و امروز صهیونیست‌ها هستند که باید وحشت از عملیات مجدد طوفان الأقصی باشند و دستاورد دوم این عملیات‌، بیداری جهانی انسان‌ها علیه صهیونیست‌ها است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسنی افزود: امروز ملاحظه می‌فرمایید که همه جای دنیا علیه صهیونیست و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به میدان آمده‌اند. امروز ما شاهد قطع رابطه بسیاری از کشورهای دنیا با رژیم غاصب صهیونیستی هستیم. فرار پر شتاب صهیونیست‌ها از سرزمین اشغالی فلسطین به کشورهای دیگر از دستاوردهای دیگر عملیات طوفان الأقصی بوده است که این آمار زیاد مهاجرت معکوس آنها پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت است و در آینده شاهد مهاجرت تدریجی همه آنها خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: دستاورد چهارم که بسیار بسیار مهم است و آن هم خنثی‌شدن روابط عادی سازی برخی از کشورهای خائن ‌و‌ ترسویی بود که با نشستن بر سر یک میز با این عملیات طوفان الأقصی چیدمان آنها بر هوا رفت.

وی با تأکید بر اینکه امروز ملت فلسطین فهمید پشت آنها خالی نیست و فهمید یک دنیا پشت آن است، تصریح کرد: ما  این را فهمیدیم که بعضی‌ها در ارتباط با فلسطین منافقانه عمل می‌کنند و برخی از حاکمان روبروی مردم فلسطین می‌ایستند و موشک‌های آنها را رهگیری می‌کنند و ملت اسلامی این خیانت‌ها را فراموش نمی‌کنند. چقدر تلاش کردند که شکاف‌های بین اهل سنت و اهل شیعه را بیشتر کنند اما اهل سنت مظلوم محاصره شده در سرزمین باریکه غزه متوجه شدند که شیعه، پشتیبان مردم مظلوم فلسطین است.

نماینده ولی فقیه در ارتش ادامه داد: این افتخار است برای امت اسلامی که بینید شیعه و سنی دست در دست همدیگر برای آزادی قدس شریف تلاش می‌کنند و از طرفی دیگر ظرفیت مبارزان نیز بالاتر رفته است. امروز در برابر این ملت مظلوم رسالت‌هایی داریم وظیفه امروز ما همانند همان وظیفه‌ای است که اگر در سال ۶۱ هجری در کربلا بودیم ، باید در برابر یزیدیان زمان بایستیم، حضور در راهپیمایی‌ها، شعار دادن و اعلام حمایت از مواضع رهبرمان وظیفه ما است.

محمدحسنی اذعان داشت: اگر حاکمان شیر نقت و گازشان را بر روی اسراییل ببندند معادلات جور دیگری رقم خواهد خورد، ما می‌بینیم همان افرادی که نظامیان اسراییلی را آموزش می دهند و به آنها خدمات می‌دهند و روابط پنهانی و آشکار دارند،پرچم فلسطین را هم بر است می‌گیرند و منافقانه شعار می‌دهند و امیدواریم خداوند متعال آنها را سر عقل بیاورد.

وی افزود: ما باید راهبردهای لازم را داشته باشیم، هم گروه گروه و هم به صورت دسته جمعی هجوم بیاوریم و خاورمیانه از این غده سرطانی پاکسازی شود. دنیا فهمید که رهبران امت اسلامی چقدر حکیم و عاقل‌اند، و سخنرانی دیشب سیدحسن نصرالله این‌گونه بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از