حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهدا؛

قرض‌هایم را پرداخت کنید

قرض‌هایم را پرداخت کنید

یکی از شهیدان هرمزگان در وصیت‌نامه‌اش آورده است: پدرجان دفتر قرمزی داخل طاقچه اتاقم هست که مربوط به حساب تیم پرسپولیس است و از شما می‌خواهم که اگر بدهکار بودم پرداخت کنید و اگر طلبکار، آن را از تیمم نگیرید.

شهید مراد خسروی ۹ آذر ۱۳۳۷ در روستای بیکاه شهرستان رودان به دنیا آمد.

 

وی تحصیلات خود را تا پایان دوره ابتدایی به پایان رساند و علاوه بر همراهی با خانواده در کار کشاورزی به کار بنایی و معماری مشغول شد.

 

شهید خسروی با آغاز جنگ تحمیلی نیز هم‌چون سایر شهدا و رزمندگان رودانی دین خود را به انقلاب و کشورش ادا کرد و مانند سرداران شهید مراد سدیدپناه و علی حاجبی‌ها برای دفاع از سرزمینش راهی جبهه‌های جنگ شد.

 

وی در حالی که ۲۵ ساله بود، هشتم مرداد ۶۲ در منطقه قلاویزان یکی از منطقه‌های عملیاتی حساس در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.

 

شهید مراد خسروی ۱۰ روز قبل از شهادتش در بخشی از وصیت‌نامه‌اش که نشان از توجه به ادای دین و قض دارد، آورده است: پدرجان یک دفتر قرمزی داخل طاقچه اتاقم هست که مربوط به حساب تیم پرسپولیس است و از شما می‌خواهم که آن را به الحق وفایی بدهید تا حساب کند که اگر که بدهکار شدم بدهکاریم را پرداخت کنید و اگر طلبکار شدم آن را از تیمم نگیرید.

 

وی ادامه داده است: مبلغ ۲۰۰ تومان به تیم پرسپولیس ارسال کنید چون بنده مدتی حسابدار تیم بوده‌ام ممکن است که پولی از تیم برداشته باشم و یادم نبوده است.

 

این شهید دفاع مقدس افزوده است: مبلغ هزار تومان از تیم پرسپولیس طلبکار هستم که مبلغ ۲۵۰ تومان بابت خرج کرد زمین فوتبال از آن کم کرده و ۷۵۰ تومان از تیم دریافت نموده به بچه‌هایم بدهید.

 

شهیدان غلامشاه و جعفر افسا، غلام جعفرزاده، از دیگر شهیدان دوران دفاع مقدس روستای بیکاه شهرستان رودان هستند.

انتهای خبر/

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از