حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان:

قدرت پوشالی اسرائیل رو به نابودی است

قدرت پوشالی اسرائیل رو به نابودی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با اشاره به پیام‌های عملیات طوفان‌الأقصی گفت: اسرائیل باید بداند که دارای قدرت پوشالی بوده و مردم دنیا باید بدانند عاقبت ظلم شکست و عاقبت مظلوم پیروزی است.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: مجاهدان و رزمندگان غیور فلسطین با دست‌خالی اما با اتکاء به قدرت لایزال الهی و پشتیبانی جریان مقاومت در سطح دنیا رشادتی را آفریدند که جهان را به تعجب واداشت.
 
 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان افزود: رژیم اسرائیل در یک جنگ هفت‌روزه، تمامی اعراب را به شکست کشاند؛ اما چه شده که در یک باریکه غزه توان مقاومت ندارند و یا گنبد آهنین که این‌قدر از آن تعریف می‌کردند، در حملات جبهه مقاومت، خبری از آن نبود و رزمندگان با موشک‌ها و راکت‌های بسیار ساده توانستند تل‌آویو و دیگر شهرهای اسرائیل را مورد هدف قرار دهند.
 

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی تصریح کرد: مشاهده می‌شود که مردم تل‌آویو که ۸۰ درصد آن نظامی هستند چگونه فرار می‌کردند و تل‌آویو به شهر اموات تبدیل شده بود که همه آنها نتیجه رشادت‌های افرادی است که کار پیش‌دستانه‌ای را شروع کردند، اسرائیل بنا بود که یک حمله شدید به باریکه غزه داشته باشد که با هدایتی که مقاومان فلسطین شدند توانستند به‌موقع ۵ هزار موشک و راکت را روانه صهیونیست کنند.
 

 وی با اشاره به پیام‌های عملیات طوفان‌الأقصی عنوان کرد: اسرائیل باید بداند که دارای قدرت پوشالی بوده و قدرت نظامی ندارد، جریان امنیتی و کلاه آهنی دفاعی دیگر ندارد و مردم دنیا باید بدانند عاقبت ظلم شکست و عاقبت مظلوم پیروزی است.
 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان تأکید کرد: امروز مظلومان عالم باید بدانند هنگامی که ید واحدی باشند هیچ قدرتی توان مقابله با آنها را ندارد و نمی‌توانند آنها و زن و بچه‌هایشان را بکشند.
 

 مسعودی مطرح کرد: امروز فریاد مردم فلسطین این است که امروز روز قیام ما است و ان‌شاءالله به پیروزی خواهیم رسید.
 
 

وی با اشاره به پیام اخیر سید حسن نصرالله گفت: اگر جنگ به صحنه زمینی برسد ما هم ورود خواهیم کرد و هنگامی که حزب‌الله در کنار آنها قرار بگیرد و تمام بلاد اسلامی نیز از آن پشتیبانی کند ان شاالله شاهد نابودی اسرائیل پیش از وعده ۲۵ ساله‌ای که حضرت آقا داده بودند خواهد رسید و فاتحه اسرائیل خوانده و از صحنه روزگار محو می‌شود.
 
 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان تصریح کرد: جبهه مقاومت با بروز انقلاب ما و درایت امام راحل (ره) و پیگیری‌های مقام معظم رهبری و ولایت‌پذیری افرادی مانند سردار سلیمانی پا گرفت و سردار حاج‌قاسم سلیمانی توانستند پیام امام خمینی (ره) را به مردم مظلوم فلسطین، افغانستان، لبنان، یمن و... برسانند و به آنها بفهماند که دشمن با تمام تجهیزاتش توان مقابله با مقاومت را ندارد و اگر شما در کنار یکدیگر ید واحدی باشید می‌توانید در آینده قدرت اسلام را در جهان نشان دهید.
 

 

مسعودی گفت: تمام عالم باید بداند که قدرت برتر دنیا قدرت اسلام است و کشورهای اسلامی در منطقه ویژه‌ای قرار گرفته‌اند که می‌توانند از همه امکانات به نفع خودشان استفاده کنند به همین دلیل چشم داشت استکبار و اسرائیل بر این منطقه است تا از منابع و داشته‌های ما استفاده کند.
 

وی ادامه داد: آمریکا، اسرائیل و دست‌نشانده‌های آنان باید جریان مقاومت را جدی بگیرند و بدانند که با وجود جریان مقاومت جایی برای آنها در منطقه وجود ندارد.
 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از