حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

قاتل متواري شناسايي و دستگير شد

قاتل متواري شناسايي و دستگير شد

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايي و دستگيري قاتل متواري در بندرعباس خبر داد و گفت: متهم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ علي‌اکبر جاويدان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در پي وقوع دريافت يک فقره گزارش قتل عمد در يکي از محلات ساحلي بندرعباس، بلافاصله پيگيري موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان شعبه قتل پليس آگاهي با تشکيل تيمي به محل حادثه واقع در محله سورو اعزام که در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد مقتول با اصابت ضربات چاقو به قتل رسيده و قاتل ازمحل متواري شده است.

 جاویدان با اشاره به اينکه در تحقيقات ميداني و بررسي‌هاي اطلاعاتي انجام شده، مأموران مخفيگاه وي را شناسايي و به محل اعزام شدند، گفت: در اين رابطه تعداد ۶ نفر از دوستان و بستگان متهم که ضمن مشارکت در قتل، موجبات فرار قاتل از صحنه جنايت رافراهم کرده بودند با اخذ نيابت قضائي در عمليات‌هاي جداگانه در استان‌هاي همجوار و بندر عباس شناسايي و دستگير شدند.

 فرمانده انتظامي استان هرمزگان بيان داشت: در اين عمليات قاتل اصلي که قبلا پدر مقتول را با ضربات چاقو مجروح کرده و متواري شده بود دستگيرو دربازجويي به عمل آمده، صراحتا به قتل مقتول اقرار کرد.

وی تصريح کرد: قاتل دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از