حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

هم‌زمان با سینماهای سراسر کشور؛

فیلم سینمایی «شور عاشقی» در شمیل اکران می‌شود

فیلم سینمایی «شور عاشقی» در شمیل اکران می‌شود

مدیر کانون فرهنگی انصار الحجه شمیل از اکران فیلم سینمایی «شور عاشقی» هم‌زمان با سینماهای سراسر کشور در شهر تاریخی شمیل شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، به نقل از روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، سبحان تنی، اظهار کرد: فیلم سینمایی «شور عاشقی» یکشنبه ۳۱ تیرماه جاری ساعت ۲۰:۳۰ در حسینیه انصارالحجه (عج) شهر شمیل اکران می‌شود.

وی افزود: این فیلم به همت کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) و با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در شهر شمیل اکران خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) شهر شمیل شهرستان بندرعباس ادامه داد: شور عاشقی داستان «سلما»، زنی است که مأمور می‌شود تا رسانه کاروان اسرای کربلا و حضرت زینب (س) باشد و پرچم یا حسین (ع) را بلند کند.

وی افزود: این فیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی داریوش یاری تهیه شده است و این کارگردان برای اولین‌بار حرکت کاروان اسرای کربلا از کوفه تا شام بعد از واقعه عاشورا را به تصویر می‌کشد.

بر پایه این گزارش؛ کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) طی سال‌های اخیر چندین فیلم سینمایی را در شهر شمیل اکران کرده که با استقبال بسیار خوب اهالی همراه بوده است.

گفتنی است؛ دهستان شمیل با قدمت بسیار بالا در فاصله ۸۰ کیلومتری از مرکز استان هرمزگان و در قسمت شمال شرقی استان بین شهرستان میناب و بندرعباس قرار دارد؛ اکثر اهالی شمیل به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و وجود رودخانه‌های بزرگ به شغل کشاورزی و دامداری اشتغال دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از