حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور؛

فولاد هرمزگان از صدرنشین یک امتیاز گرفت

فولاد هرمزگان از صدرنشین یک امتیاز گرفت

در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه امام رضا (ع) تهران به مصاف کویر مقوا رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از صبح ساحل؛ در این دیدار که با نتیجه صفر صفر به پایان رسید تا تکلیف صعود تیم کویر مقوا تهران به هفته پایانی کشیده شود. با این نتیجه تیم فولاد هرمزگان ۳۵ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده‌بندی گروه دوم مسابقات ایستاد.

 تیم فولاد هرمزگان ۲۵ اردیبهشت‌ماه در هفته پایانی این رقابت‌ها میزبان تیم اسپاد تهران است.
 از این گروه تیم شناورسازی قشم میزبان تیم شاهین تابان بوشهر بود که به دلیل انصراف تیم بوشهری این بازی برگزار نشد تا سه امتیاز آن به تیم شناورسازی داده شود.
 شناورسازی قشم با این سه امتیاز با ۴۹ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت و باتوجه‌به دیدارهای هفته پایانی سخت به نظر می‌رسد که به بازی پلی‌آف برسد.
 تا شانس رسیدن شناورسازی قشم شکست شاگردان اکبر میثاقیان در بازی آخر مقابل ستارگان سرخ آسیا است که روی کاغذ بعید به نظر می‌رسد.
 تا پایان بازی‌های هفته بیست و پنجم تیم کویر مقوا تهران با ۵۲ امتیاز صدرنشین است. شهرداری نوشهر با ۵۱ امتیاز دوم است. شناورسازی قشم با ۴۹ امتیاز در مکان سوم ایستاده است. نیکا پارس چالوس با ۴۷ امتیاز چهارم، بعثت کرمانشاه با ۴۳ امتیاز پنجم، فولاد هرمزگان با ۳۵ امتیاز ششم، آرمان همدان با ۳۴ امتیاز هفتم، نود ارومیه با ۳۳ امتیاز هشتم، شهید قندی یزد با ۳۲ امتیاز نهم، اسپاد تهران با ۳۱ امتیاز دهم، پترو پالایش شازند با ۳۰ امتیاز یازدهم، آکادمی کیا با ۲۶ امتیاز دوازدهم، ستارگان سرخ آسیا با ۱۳ امتیاز سیزدهم و شاهین تابان بوشهر با ۲ امتیاز چهاردهم است. در این گروه تیم های آکادمی کیا، ستارگان سرخ آسیا و شاهین تابان بوشهر به مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور سقوط کردند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از