حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

فعالیت سامانه بارشی بعداز ظهر به اتمام می‌رسد

فعالیت سامانه بارشی بعداز ظهر به اتمام می‌رسد

کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در بعداز ظهر به اتمام می‌رسد، گفت: دریای عمان و تنگه هرمز نسبتاً آرام و خلیج فارس متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

مرضیه سی‌سی‌پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «هرمز» اظهار کرد: طی امروز شنبه ۲۷ آبان، تا ساعات ظهر در برخی نقاط شرقی استان و محدوده تنگه هرمز احتمال رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و خلیج‌فارس نیز با وزش بادهای غربی متلاطم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی در بعداز ظهر به اتمام می‌رسد، گفت: دریای عمان و تنگه هرمز نسبتاً آرام و خلیج فارس متلاطم پیش‌بینی می‌شود. توصیه می‌شود تردد شناورهای سبک، صیادی و تفریحی در خلیج فارس با احتیاط صورت پذیرد.
 

سی‌سی‌پور با اشاره به اینکه روز یکشنبه شرایط جهت ترددهای دریایی مساعد پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد:روز دوشنبه نفوذ و فعالیت سامانه بارشی دیگری از سمت غرب استان پیش‌بینی می‌شود که سبب افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق و افزایش باد خواهد شد و دریا نیز نسبتاً مواج می‌شود.جزئیات بیشتر آن در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ دمایی طی امروز، افزایش نسبی دمای بیشینه و صبح فردا کاهش دمای کمینه ( دو تا چهار درجه سلسیوس) بویژه در مناطق شمالی استان و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.


انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از