حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام‌جمعه بندرعباس:

فرهنگ بسیجی به دنیا صادر شده است

فرهنگ بسیجی به دنیا صادر شده است

امام جمعه بندرعباس گفت: امروز غزه با اتکا به فرهنگ و تمدن بسیجی در مقابل رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست ایستادگی می‌کند و و فرهنگ بسیجی به دنیا صادر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس با اشاره به حوادث غزه اظهار کرد: همه ما دیدیم که همه دنیا به جز چند دولت خار و مزدور در کنار مردم مظلوم فلسطین بودند و بشریت در کنار مردم مقاوم بودند که این کار بسیار بزرگی بود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان عنوان کرد: در عملیات طوفان الأقصی محاسبات شیظانی صهیونیستی و آمریکایی شکست خورد و با اتکاء به مردم، محور مقاومت پیروز شد و قطعا همراهی مردم همواره نتیجه‌بخش است.

حجت الاسلام عبادی‌زاده تاکید کرد: در عملیات طوفان الاقصی  همینه پوشالی و افسانه‌ای دوروغی که استکبار برای خود در جهان ساخته بود فروریخت و اراده و قدرت الهی و مقاومت بر فناوری‌های رژیم غاصب پیروز شد.

وی مطرح کرد: در غزه شاهد حمایت خداوند از این ملت مظلوم بودیم و بار دیگر وعده الهی به اثبات رسید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به هفته بسیج خاطرنشان کرد: هم اکنون شاهد گسترش نفوذ و مرز معنوی انقلاب اسلامی تا خلیج عدن و آمریکای لاتین هستیم که مصداق عینی صدور انقلاب است.

 حجت‌الاسلام عبادی‌زاده خاطر نشان کرد: امروز غزه با اتکا به فرهنگ و تمدن بسیجی در مقابل رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست ایستادگی می‌کند و و فرهنگ بسیجی به دنیا صادر شده است.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از