حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه شهرستان رودان:

فتنه آمریکایی_صهیونیستی با بصیرت مردم شکست خورد

فتنه آمریکایی_صهیونیستی با بصیرت مردم شکست خورد

امام جمعه شهرستان رودان با اشاره به شکست_ آمریکایی صهیونیستی در اغتشاشات سال گذشته گفت: این فتنه، با بصیرت و آگاهی مردم شکست خورد.

حجت‌الاسلام محمد بارانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران به‌ویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه و تسلیت این حادثه غم‌انگیز اظهار کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن سرسخت مسلمانان در تاریخ ثبت شده و نوار غزه سالها است که در محاصره بی رحمانه یهودیان صهیونیست قرار داشته و رژیم صهیونیستی به دنبال مرگ تدریجی در این منطقه است.

امام جمعه رودان گفت: جنایات اشغالگران صهیونیست در مقابل مردم بی‌پناه به ویژه بانوان وکودکان مظلوم و بیگناه و زیرساخت‌ها و ابنیه عمومی و خصوصی و بیمارستان‌ها قلب همه آزادگان و مسلمانان را در سراسر جهان آزرده است و همه شاهدیم که نه فقط در کشورهای اسلامی بلکه در بسیاری از کشورهای اروپایی تا قلب آمریکا مردم آزاده علیه جنایات و نسل کشی این رژیم به خواسته اند و حادثه حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم می‌کنند.

وی افزود: سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در برابرحملات بیرحمانه غاصبان خبیث قدس و بی اعتنایی آنان، اگر چه جای تعجب ندارد، اما موجب تأسف بسیاراست و این رژیم با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حملات به غزه و قتل عام مردم آن پنهان می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین بارانی با مقایسه دروغ پردازی و گزافه گویی رسانه‌های معاند در اتفاقات سال گذشته و مظلوم نمایی این روزهای رژیم صهیونیستی عنوان کرد: باید از فتنه‌های سال‌های قبل درس گرفت تا خدای نخواسته سرباز دشمن نشویم و در این برهه حساس کنونی مراقب بود که ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم.

امام جمعه رودان ادامه داد: سال گذشته شاهد بودیم سلطنت‌طلب‌ها، تجزیه‌طلب‌ها، کفار و در رأس آنان صهیونیست دست به دست هم دادند و با تمام توان رسانه‌ای خود در عرصه بین‌المللی و دیپلماسی وارد شدند و همه واقعیت جامعه ما را وارونه نشان دادند تا جوان عزیز ما را علیه نظام به میدان بیاورند و جامعه را تحریک می‌کردند ولی بعداز آنکه فتنه با بصیرت و هوشیاری مردم با شکست مواجه شد، سردسته‌های آنان اعتراف کردند که دروغ‌سازی می‌کردند.

امام جمعه رودان با اشاره به ده‌ها هزار خبر دروغ جبهه رسانه‌ای دشمن و شکست پروژه امپراطوری دروغ فتنه آمریکایی-صهیونیستی علیه ایران اسلامی، افزود: آنان می‌خواهند قدرت تفکر و اندیشه را نه فقط از جوانان بلکه از آحاد جامعه بگیرند، امروز با امپراطوری دروغ دشمن مواجهیم که تحریف‌ها و دروغ‌سازی‌ها را به خورد جامعه می‌دهند تا ایران‌هراسی حاکم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی در ادامه بیان کرد: دشمن به دنبال آن است که ملت ایران در حالت انفعال قرار گیرد و یأس و ناامیدی، سرخوردگی، سستی، ترس و دلهره بر مردم ما حاکم شود، اگر این اتفاق بیفتد قدرت تصمیم‌گیری از مردم و مواجهه با حوادث از ما گرفته خواهد شد و این خواست دشمن است .

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در جامعه و لزوم پاسخگویی عالمانه به شبهات گفت: عده‌ای به بهانه یا تصور اینکه تبیین دستاوردها برای مردم تاثیری ندارد یا گوش شنوایی ندارند، از این وظیفه شانه خالی می‌کنند در حالی که تجربه اثبات کرده است هر کجا ما در میدان جهاد تبیین و روایت حوادث به خوبی عمل کرده ایم دشمن حتی فرصت عرض اندام و جولان پیدا نکرده است

امام جمعه رودان اظهار کرد: امپراطوری دروغ رسانه‌های غربی دشمنان با استفاده از امپراطوری عظیم رسانه ای خود، بی‌وقفه تلاش کرد تا حتی اگر کسی در بیمارستان فوت می‌کند و یا کسی به مرگ طبیعی در گوشه‌ای از کشور از دنیا می‌رفت، آن را به نظام نسبت دهند و می‌گفتند؛ در اغتشاشات کشته شده است، اما موفق نشد و شکست خورد.

وی خاطر نشان کرد: به لطف الهی این نظام، نظام اسلامی است و این پرچم به فضل الهی به زودی ان‌شاءالله به دست صاحبش یعنی امام زمان (عج) خواهد رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از