حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/02/11 | 2024/04/30

Logo

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی هرمزگان:

عملیات وعده صادق گوشه‌ای از اقتدار سپاه بود

عملیات وعده صادق گوشه‌ای از اقتدار سپاه بود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و همگان باید به قدرت ملی خود ببالیم.

ابراهیم پیله‌رام پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز با اشاره به عملیات غرورآفرین و موفقیت‌آمیز وعده صادق علیه رژیم کودک‌کش صهیونسیتی گفت: یادمان نمی‌رود که رژیم سفاک اسرائیل در طول این سال‌ها تا چه اندازه در شهادت دانشمندان ایرانی، قتل ایرانیان و آزادیخواهان پافشاری کرده و تا چه حد منافع ملی ما و هویت اسلامی مسلمانان را دستخوش تاراج قرار داده بود.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و گوشه‌ای از این اقتدار را در حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به رژیم کودک‌کش صهیونسیتی شاهد بودیم، افزود: سیلی به گوش اسرائیل تمام جهانیان را خرسند کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با اشاره به اهداف عملیات موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، تصریح کرد: هدف‌های این عملیات غرورآفرین، تنها پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی بود و در دیگر نقاط اسرائیل هیچ اقدامی صورت نگرفت، لذا این خود، بیانگر آن است که ایران اسلامی به مناطق غیرنظامی کاری ندارد.

پیله‌رام در ادامه، با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با مردم اسرائیل، با رأفت و رحمت کریمانه خود رفتار کرده است، بیان داشت: در عملیات «وعده صادق»، هیچ مرکز بیمارستان، اجتماع مردمی، منازل مسکونی، مدارس و ... مورد هجمه و حمله واقع نشده است.

وی پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی را یک اقدام تنبیهی در راستای انتقام از خون شهدایی دانست که به ناحق در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسیدند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، عملیات «وعده صادق» را یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی خواند و تأکید کرد: همگان باید به قدرت ملی خود ببالیم.

پیله‌رام همچنین تأکید داشت: این پاسخ دندان‌شکن (عملیات پهپادی و موشکی وعده صادق) یک نمونه کوچکی از اقتدار و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که به نمایش گذاشته شد و این عملیات در نوع خودش به عنوان یک عملیات ترکیبی بی‌نظیر در جهان به شمار می‌آید و جاذبه ایران را در سطح داخلی و عرصه سیاست خارجی تقویت کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از