حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/02/12 | 2024/05/01

Logo

فرمانده تیپ شناوری نیروی دریایی سپاه پاسداران:

عملیات وعده‌صادق هیمنه رژیم اشغالگر را درهم شکست

عملیات وعده‌صادق هیمنه رژیم اشغالگر را درهم شکست

فرمانده تیپ شناوری نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت:در عملیات وعده صادق هیمنه رژیم اشغالگر قدس درهم شکسته شد و آثار این حمله تاسالیان سال در تاریخ محور مقاومت و جهان ثبت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ یادواره سرداران شهید دارا و رئیسی با حضور مردم و مسئولان لشکری و کشور امروز ظهر در جزیره بوموسی برگزار شد.

سردار محمد صباحی زاده در این مراسم گفت: امنیت و آرامش امروز را مدیون فداکاری و از خود گذشتگی شهدا هستیم.

 

وی افزود: به برکت خون پاک شهدا و اقتدار و شجاعت نیرو‌های نظامی کشور، دشمن جرات تجاوز به کشور را ندارد و مردم یکپارچه و متحد، پشتیبان رهبر و نظام خود هستند.

فرمانده تیپ شناوری نیروی دریایی سپاه پاسداران با تبریک روز ارتش ادامه داد: در اوایل انقلاب عده‌ای در صدد ایجاد شکاف بین ارتش و سپاه بودند؛ اما امروز ما شاهد هستیم که ارتش و سپاه تبدیل به یک ید واحد شده که در برابر منافع و امنیت ملت ایران با هیچ‌کس شوخی ندارد و در صورت به خطر افتادن مولفه‌های امنیت مردم با هر چیزی چه تهدید نظامی و طبیعی نقش‌آفرینی می‌کند.

 صباحی‌زاده در ادامه به اقدام دفاعی و تلافی جویانه سپاه ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در عملیات وعده صادق هیمنه رژیم اشغالگر قدس درهم شکسته شد و آثار این حمله تاسالیان سال در تاریخ محور مقاومت و جهان ثبت خواهد شد.

وی بیان کرد: عملیاتی که در آن شهیدان اسدالله رئیسی و اسحاق دارا به شهادت رسیدند نبردی نابرابر بود که به دنبال انهدام سکوهای نفتی نصر و سلمان از سوی آمریکایی‌ها با گلوله و موشک صورت گرفت و در آن شهید دارا با موشک مستقیم جنگنده‌های آمریکایی به شهادت رسید.

گفتنی است؛ شهیدان اسحق دارا و اسدالله رئیسی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۶۷ در نبرد با متجاوزان آمریکایی در خلیج‌فارس به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از