حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام‌جمعه رودان:

نابودی صهیونیست‌ها بعداز شکست غیرقابل‌ ترمیم حتمی است

نابودی صهیونیست‌ها بعداز شکست غیرقابل‌ ترمیم حتمی است

امام‌جمعه رودان با تأکید بر اینکه پس از شکست غیرقابل‌ ترمیم، نابودی صهیونیست‌ها حتمی است، گفت: عملیات طوفان الأقصی نشان داد مردم فلسطین و حماس می‌توانند خواسته‌ها و مطالبات خودشان را بر اساس سیاست جدید کسب کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به بیانات گهربار امام خامنه‌ای اظهار کرد: همان‌گونه که مولایمان فرمودند شکست اسرائیل دیگر قابل ترمیم نیست و نه تنها جبهه مقاومت بلکه تمام جهانیان می دانند که رژیم صهیونیست رو به افول و در حال نابودی است.

 

امام جمعه رودان با بیان اینکه طوفان الأقصی، عملیات غافلگیرانه و ضربه شست محکمی از سوی فرزندان جبهه مقاومت در واکنش به ظلم‌های مستمر رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی بود، افزود: این عملیات نشان داد مقاومت زنده است و نه‌تنها به نقطه‌ای مطلوب از قدرت بازدارندگی رسیده است، بلکه می‌تواند تحولات منطقه را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.


حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی عنوان کرد: طی سال‌های گذشته رژیم کودک‌کش صهیونیستی تلاش کرده است یک سرزمین امن برای یهودیان سراسر دنیا فراهم کند، اما امروز فضای بین‌الملل نشان می‌دهد که دیگر یهودیان تمایلی برای حضور در این اشغالگری ندارند و نمی‌خواهند با رژیم صهیونیستی همراهی کنند و بنیان‌گذار رژیم صهیونیستی یک راهبردی را برای این رژیم ترسیم می‌کند که تا هفتم اکتبر و ۱۵ مهرماه این راهبرد پابرجا بود.


وی این راهبرد بر پایه چهار اصلا عنوان کرد و افزود: اول این که رژیم باید از نظر نظامی چنان قدرتی باشد که کسی جرأت فکرکردن به سرزمین اشغالی را نداشته باشد و اصل دوم از لحاظ اطلاعاتی باید قوی باشد.


امام جمعه رودان ادامه داد: اصل سوم انتقال نبرد به منطقه دشمن بود و اصل چهارم دفاع از شهروندان در مقابل حملات موشکی است که دیدیم در عملیات طوفان الأقصی و در این کار بزرگ مجاهدان فلسطینی هر چهاراصل، فروریخت.


وی تصریح کرد: امروز یک گروه کوچک در این مقیاس کوچک غزه، که تمام جبهه مقاومت توانسته این ارزش مدعی را ذلیل و تحقیر کند.


حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی گفت: عملیات طوفان الأقصی نشان داد مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت و حماس می‌توانند خواسته‌ها و مطالبات خودشان را بر اساس سیاست جدید یا همان هجوم غافلگیرانه، کسب کنند.


وی خاطرنشان کرد: این عملیات یک پیام به ملت‌های دنیا خصوصاً جهان اسلام داشت؛ اولاً اینکه ملت‌ها بدانند هزینه مقاومت به‌مراتب کمتر از هزینه‌ سازش است و دوم این که بفهمند تکیه بر اینها و اعتماد به قدرت این‌ها نکنند چرا که رژیم صهیونیستی اساس و خانه‌اش سست‌تر از خانه عنکبوت است.

 

امام جمعه رودان تصریح کرد: اسرائیل که روزی خود را قدرتمند می‌دانست؛ حالا دیگر قلدری‌اش پایان یافته و پایان عمر این رژیم غاصب ان‌شاالله به زودی خواهد بود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از