حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/02/14 | 2024/05/03

Logo

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان:

عملیات «وعده‌صادق» هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب را شکست

عملیات «وعده‌صادق» هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب را شکست

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: ایران تنها کشوری در جهان است که در عملیات «وعده صادق» توانست هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب را بشکند.

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: موشک‌باران انجام شده در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی غاصب به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به جهان نشان داد که جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خون شهیدان، نیروهای نظامی از سپاه و ارتش و ایمان خود، بر سر حفظ خطوط قرمزش با هیچ‌کسی تعارفی ندارد.
 
 وی افزود: این حمله قدرت ایران را در منطقه نشان داد و تنها کشوری که توانست هیمنه تاریخی اسرائیل کودک‌کش را بشکند ایران بود که در این توازن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت در عرصه نظام بین‌الملل به بهترین شکل ممکن در کانون توجه افکار عمومی عالم قرار گرفته است.
 
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان بیان کرد: این عملیات موازنه قدرت نه‌تنها در منطقه بلکه برای تمام جهان شکل جدیدی یافت که به تعبیر رهبر معظم انقلاب در اشکال نظم نوین جهانی فعلی شکل‌گرفته ایران عزیزمان ثابت کرد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
 
 حجت‌الاسلام مسعودی ادامه داد: شادی بیشتر کشورهای اسلامی مایه مباهات جهان اسلام به شمار می‌رود، این کار صهیونیسم جهانی را بیش از هر زمان دیگری در موضع انفعال و انزوا قرار داده است.
 
 وی افزود: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» نشان داد که جبهه مقاومت بهترین گزینه و مسیر برای مقابله با ظلم‌ها و بیدادهای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی جنایت‌کار است.
 
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان خاطرنشان کرد: بهترین گزینه برای فتح باب پیروزی‌ها نیز اتحاد، انسجام و همبستگی دنیای اسلام است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از