حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهدا؛

عامل به سخنان امام خمینی(ره) باشید

عامل به سخنان امام خمینی(ره) باشید

جوادی از شهیدان دفاع‎ مقدس استان هرمزگان در وصیت‎نامه‌اش آورده است: ملت ایران بر شما باد پیروی از ولایت فقیه، سخنان امام خمینی(ره) را گوش کنید و به آنها عمل کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ شهید جواد جوادی درویشی سرانجام در حالی که ۳۰سال از عمرش را سپری می‌کرد، دوم خرداد ۶۴ بر اثر ترکش به سر در منطقه فاو آسمانی شد و به خیل شهدا پیوست.

مزار این شهید دفاع‌مقدس استان هرمزگان در روستای هشتبندی شهرستان میناب قرار دارد.

شهید جواد جوادی درویشی در یکی از وصیت‌نامه‌های خود که ششم اسفند ۶۳ نوشته در ابتدای وصیت‌نامه خود آورده است: به نام خدا و به نام او که جانم در دست قدرت اوست، مرا از تاریکی‌ها به روشنی هدایت می‌کند و به نام او که مرا به جهاد دعوت کرد.

وی در بخش دیگری از وصیت‎نامه‌اش آورده است: ملت شهید پرور ایران بر شما باد پیروی از ولایت فقیه سخنان امام خمینی(ره) را گوش کنید و به آنها عمل کنید.

این شهید دوران دفاع‌مقدس افزوده است: پدر و مادر، همسر، فرزندان و برادران و خواهرم با تقوا و پیروی از ولایت فقیه ادامه دهنده راه شهدا باشید.

شهید جوادی درویشی ابراز داشته است: اما شما ای جوانان شجاع ایران کسانی‌که می‌خواهید از دانشگاه امام صادق (ع) فارغ التحصیل شوید بروید در حوزه‌ها و کسانی‌که می‌خواهند در دانشگاه امام حسین(ع) فارغ التحصیل شوند به سوی جبه‌ها بروید.

 وی در ادامه وصیت‎نامه‌اش افزوده است: اما فرزندانم فاطمه جان و محمد تقی و محسن؛ فاطمه جان  حجاب، حجاب و حجاب، تقوا، تقوا و تقوا باید زینب‎وار ادامه دهنده این راه باشید.

این شهید دوران دفاع‌مقدس خطاب به فرزند خود محمد تقی و همسرش آورده است: اگر می‌خواهید که روح من شاد شود باید اسلحه‌ام را بردارید و با دشمنان اسلام به نبرد برخیزید و همسرم شما باید صبر زینب‌وار را پیشه خود کنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از