حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه موقت بوموسی:

طوفان الأقصی نتیجه یک تفکر بسیجی است

طوفان الأقصی نتیجه یک تفکر بسیجی است

امام جمعه موقت بوموسی گفت: قضیه غزه قضیه حق و باطل است و طوفان الأقصی نتیجه یک تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام رحیمی‌راد امام جمعه موقت بوموسی در خطبه‌های این هفته شهرستان گفت: تفکر بسیجی مساوی است با تفکر شیعه تفکری که امام علی برای شیعه به ارث گذاشت‌.

 

 امام جمعه موقت بوموسی افزود: آیاحضرت زهرا (س) بخاطر بحث ولایت‌مداری وارد میدان شدند؟ برای حکومت و اثبات حکومت حضرت علی (ع) اثبات جایگاه ولایت ورود کردند و اگر حضرت زهرا نبود خیلی‌ها به راه اشتباه می‌رفتند و حکومت حضرت علی را قبول نداشتند.

 

وی افزود: حکومت بر مردم نزد حضرت علی (ع) از آب دماغ بز هم کمتر است ابن عباس می‌گوید حضرت بیان کردند: ارزش کفش وصله شده‌ام برایم از حکومت برمردم بیشتر است.

 

امام جمعه بوموسی افزود: مالک اشتر در جواب نماز نخواندن حضرت علی علیه السلام در آن سرزمین اینگونه پاسخ داد که نماز زمانی نماز است که علی بخواند این امام علی علیه السلام است که به نماز ارزش داده است.

 

 رحیمی‌راد گفت: تقوای الهی داشته باشید همنشین اهل بیت باشید ؛ چرا بحث غزه مهم شده است ؟ برای کل دنیا به گونه‌ای شده که کل دنیا منتظر شنیدن صحبت‌های سید حسن نصرالله هستند.

 

وی بیان کرد: جنگ حماس و غزه با اسرائیل جنگ بین حق و باطل است اگر هیچکس این را ندانند شیعیان حضرت علی علیه السلام به خوبی این را می‌دانند و پشت همه جنایت‌های یهود است که تنها نقطه امید یهودیا بیت المقدس و قدس است آنها از  اول سازماندهی کردند که در کل دنیا نفوذ کنند خیلی از اروپایی‌ها یهودی هستند اما یهودی بودن خودشان را علنی نمی‌کنند و اسرائیل از ایالت‌های آمریکاست اما کل آمریکا ایالت اسرائیل است.

 

وی افزود: سال ۵۷ که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مهر باطلی به تفکر یهودیا زد که نمی‌توانند دوباره حکومت ایران را به دست بگیرند سال ۵۸ امام خمینی(ره)  این جمله را گفت که باید اسرائیل از صفحه روزگار محو شود و در دفاع مقدس هم تلاش‌های زیادی می‌کردند که به ایران نفوذ پیدا کنند.

 

امام جمعه موقت بوموسی ادامه داد: حضرت امام راحل با بسیجیان یک تیم درست کرده است که دنیا را می‌لرزاند و  در آینده نیز دنیا را می‌لرزاند وقتی رزمنده‌ها فاو را گرفتند ژنرال آمریکایی متحیر شد از این قضیه در والفجر ۸ هم رزمنده‌‌ها جهاد نظامی را با جهاد نفسشان قاطی کردند و جنگیدند.

 

رحیمی راد خاطر نشان کرد: قضیه غزه قضیه حق و باطل است و طوفان الأقصی نتیجه یک تفکر بسیجی است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از