حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

دبیر بین‌المللی اتحادیه امت واحده:

طوفان الأقصی امنیت یهودیان را خدشه‌دار کرد

طوفان الأقصی امنیت یهودیان را خدشه‌دار کرد

دبیر بین المللی اتحادیه امت واحده گفت: عملیات طوفان الأقصی توانست آرمان و امنیت یهودیان را خدشه‌دار کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، علیرضا کمیلی دبیر بین‌المللی اتحادیه امت واحده در جمع فعالان فرهنگی قشم پیرامون موضوع امت اسلامی و مسئله فلسطین، مباحثی را مطرح کرد.

 

کمیلی در این نشست که به همت تبلیغات اسلامی شهرستان قشم در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: اسرائیل از هفتم اکتبر ۱۳۷۳ (جنگ رمضان) تا هفتم اکتبر ۲۰۲۳، به مدت ۵۰ سال، جمعیت نسبی را برای خود در منطقه ایجاد کرده بود و به آرمان امنیت بخشی به قوم یهود دامن زده بود.

 

دبیر بین‌المللی اتحادیه امت واحده در ادامه افزود: اما عملیات طوفان الأقصی که مقام معظم رهبری از آن به زلزله ویرانگر ۱۵ مهر تعبیر کردند توانست این آرمان و دستاورد را با خدشه جدی مواجه سازد.

 

کمیلی گفت: این عملیات تلفات سنگینی بر رژیم منحوس اسرائیل وارد آورد تا جایی که رژیم صهیونیستی به میزان قابل‌توجه این تلفات اعتراف کرده و گفته که از هولوکاست به این طرف، در یک روز، این تعداد یهودی کشته نشده بود.

 

وی همچنین تصریح کرد: اسارت یهودیان توسط جبهه مقاومت یکی دیگر از دستاوردهای عملیات طوفان الأقصی است، چراکه تعداد یهودیان اندک است و این مسئله خیلی برای اسرائیل مهم است و دائماً به مردمانش تأکید می‌کند که «ما حاضریم در مقابل حفظ جان شما، هر کاری انجام دهیم».

 

دبیر بین‌المللی اتحادیه امت واحده ادامه داد: رژیم منحوس اسرائیل در سال ۲۰۱۱ در مقابل یک اسیر، یک‌هزار و ۷۰ اسیر فلسطینی آزاد کردند؛ اما حالا که صدها اسیر در اختیار حماس وجود دارد می‌تواند در مذاکرات، دستاورد جدی برای فلسطین داشته باشد و این به برکت مجاهدت و حمایت جمهوری اسلامی ایران است، اگرچه همه کشورها حمایت می‌کنند؛ اما وجه تمایز حمایت ایران با سایر کشورها در این است که حمایت ایران در حوزه امنیتی و نظامی بوده است.

 

انتهای خبر/

 

طوفان الأقصی امنیت یهودیان را خدشه‌دار کرد
طوفان الأقصی امنیت یهودیان را خدشه‌دار کرد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از