حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در بندرعباس

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در بندرعباس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از مناطق روستایی شهرستان بندرعباس خبر داد.

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی، در منطقه خان سرخ از توابع شهرستان بندرعباس اجرا شد. 

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی که با مشارکت و همکاری میدانی یگان امداد و پاسگاه انتظامی خونسرخ اجرا شد ، چندین محل دپوی سوخت قاچاق و یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق شناسایی و توقیف شدند.

جاویدان اذعان داشت: در این رابطه تعداد ۱۰۰ عدد بشکه‌های فلزی و پلاستیکی حمل گازوئیل جمع‌آوری و ۴۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری پنج نفر از عاملان قاچاق سوخت در این طرح، ارزش مالی سوخت‌های قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در مناطق مختلف استان، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا ،سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

 پاترول ۲۵ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان همچنین از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو پاترول قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان میناب خبر داد. 

 درتشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید چغارزردی شهرستان میناب در اجرای طرح مقابله با قاچاق روز گذشته حين کنترل محور مواصلاتي میناب - بندرعباس به يک دستگاه خودرو پاترول مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: ماموران جهت بررسی خودرو را متوقف که در بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد پلاک‌های نصب شده بر روی این خودرو متعلق به خودرو دیگر بوده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش ریالی خودروی قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۵میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه مقابله و مبارزه با قاچاق کالا با جدیت و اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانی تلفنی۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از