حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان اعلام کرد:

طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز هرمزگان

طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز هرمزگان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز باهدف پاک‌سازی نقاط جرم‌خیز و کشف ۵۶ قبضه سلاح جنگی و شکار غیرمجاز در ۷۲ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان، مهدی بشارتی گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز باهدف پاک‌سازی مناطق آلوده به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش همه‌جانبه صورت‌گرفته تعداد ۱۸ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات‌های  جداگانه دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی استان اظهار کرد: در بازرسی از منازل و مخفیگاه‌های متهمان تعداد ۲۲ قبضه سلاح جنگی و ۳۴ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و ۱۵۶ عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح‌های پاک‌سازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به‌صورت مستمر و بااقتدار در سطح استان اجرا می‌شود.

مهدی بشارتی در پایان یکی از تأثیرات مهم اجرای این طرح را کاهش دسترسی مجرمین و افراد فرصت‌طلب و قانون‌شکن به موارد ممنوعه مانند سلاح و مهمات غیرمجاز و کاهش وقوع جرائم از جمله جرائم خشن و ارتقا ضریب امنیت اجتماعی عنوان کرد.

انتهای خبر/

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از