حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال:

صهیونیست‌ها باد کاشتند و طوفان درو کردند

صهیونیست‌ها باد کاشتند و طوفان درو کردند

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: خاک بر سرتان سران کشورهای عربی و اسلامی که کودک‌کشی با بمب‌های چند تنی را می‌بینید و تماشاگرید!

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ امیررضا واعظ‌آشتیانی، فعال سیاسی ورزشی پیرامون جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اسرائیلی‌ها بیش از ۷۰ سال باد کاشتند و طوفان درو کردند. ملت مظلوم فلسطین سالیان سال با تیروکمان و سنگ از خودشان دفاع می‌کردند اما امروز به موشک رسیده‌اند. اسرائیلی‌ها به لحاظ امنیتی خوب محاسب نکرده‌اند و فلسطین را دست‌کم گرفته‌اند که امروز تاوان بیش از نیم قرن اشغال‌گری را باید پس بدهند. آن‌ها ۵۰ سال یک زندان روباز تعریف کرده و یک مردم مظلوم را قرنطینه کرده بودند.

وی در ادامه بیان داشت: ضربه‌ای که صهیونیست‌ها از حماس خورده‌اند؛ از این جهت اهمیت دارد که چارچوب محیط بسته بوده، پس چطور فلسطینی‌ها به این تکنولوژی و آلیاژهای تهیه موشک و راکت دست یافته‌اند؟ سیدحسن نصرالله حرف قشنگی زد؛ گفت حریف شما اسرائیلی‌ها فقط حماس است و این یعنی شما در اندازه ما نیستید، حزب‌الله حریف آمریکاست.

واعظ‌آشتیانی درباره این موضوع عنوان داشت: توکل حزب‌الله به سردمداران کشورهای عربی نیست که خودشان وام‌دار آمریکا هستند، توکل حزب‌الله به خداست که مقتدرانه ایستاده‌اند.متأسفم که می‌بینم سران کشورهای اسلامی با سر ابراز تأسف می‌کنند و رئیس‌جمهور آمریکا مثل دوره‌گردها به سرزمین‌های اشغالی می‌روند. خاک بر سرتان سران کشورهای عربی و اسلامی که کودک‌کشی با بمب‌های چند تنی را می‌بینید و تماشاگرید!

وی راجع به سیاسی نبودن ورزش تصریح داشت: جدایی ورزش از سیاست یک دروغ بزرگ است. صهیونیست‌ها پشت مافیای سیاسی کردن ورزش هستند، پشت تمام فدراسیون‌های جهانی در ورزش همین اسرائیلی‌ها هستند. در استادیوم اتحاد شهر منچستر پرچم فلسطین را می‌آورند یا ورزشکارانی مثل زلاتان ابراهیموویچ که باشگاهی دارد و قهرمانی‌اش با پرچم فلسطین بوده. چرا زلاتان را محروم نکرده‌اند؟ چرا منچسترسیتی را محروم نمی‌کنند؟!

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پایان گفت: همه این محرومیت‌ها و فشارها برای ایران است چون کشورمان از مظلومیت فلسطین دفاع می‌کند. همه این حرف‌ها که می‌گویند ورزش سیاسی نیست، دروغ است.
منبع: دانا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از