حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

توسط تیم کوهنوردی میناب انجام شد؛

صعود به قله ۳۷۴۷ متری قله کینو خوزستان

صعود به قله ۳۷۴۷ متری قله کینو خوزستان

سرپرست باشگاه کوهنوردی هدف میناب گفت: تیم ۸ نفره کوهنوردی باشگاه هدف میناب در مهرماه ۱۴۰۲ موفق به صعود به قله کینو به ارتفاع ۳۷۴۷ متری واقع در استان خوزستان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، قاسم بهادری اظهار کرد: قله کینو از دوردست تمرین قلل رشته‌کوه زاگرس و قله‌ای سرسخت و زیبا با طبیعت بکر است.

 


سرپرست باشگاه کوهنوردی هدف میناب افزود: در این صعود با نفراتی دکتر قاسم بهادری سرپرست باشگاه، خانم مریم شیخ‌آبادی (سرپرست برنامه) و آقای یوسف ذاکری (مسئول فنی)، فروزان خواجویی، عبدالله رحیمی، سعید محمود آقایی، عباس صالحی، و سید علی موسوی (راهنما) در این صعود حضور داشتند.
 
 

بهادری افزود: این صعود در راستای فرهنگ و ترویج ورزش کوهنوردی و کوه‌پیمایی به همراه شور و نشاط بین اعضای باشگاه هدف میناب بود است که با تلاش مضاعف کوهنوردان توانستند این قله را صعود کنند.
 

 

 وی یادآور شد: مسیر عشایری بود و هوا بسیار خوب و دل‌انگیز بود و بعضی راه‌ها بسیار چالش‌برانگیز بود که دو ساعت و نیم طول می‌کشید تا به جان‌پناه و محل استراحت برسیم و از همکاری بی‌دریغ راهنمای محلی و جا دارد از اعضای گروه که در این راه صعود تیم را یاری و همراه کردند تقدیر و تشکر نمود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از