حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

رئیس تبلیغات اسلامی بندرعباس:

حاج قاسم؛ برند مبارز قهرمان است

حاج قاسم؛ برند مبارز قهرمان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس ضمن معرفی شهید سلیمانی به عنوان احیاگر جبهه مقاومت و استکبارستیزی گفت: حاج قاسم؛ برند مبارز قهرمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدامین سعیدی‌مهر در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز»؛ با اشاره به تقویت رابطه عاطفی مردم ایران با ملت‎‌ها و نمادهای جبهه مقاومت مخصوصاً شهید سلیمانی اظهار کرد: همه انسان‌های پاک سرشت و آزادی‌خواه؛ از عقل سلیم و عاطفه‌ای مهربان بهره‌مند هستند و تفاوتی نمی‌کند که این انسان در کدام نقطه از دنیا قرار گرفته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس افزود: طبیعت انسان‌های آزادی‌خواه هرگز با اسارت، شکنجه و زورگویی موافق نبوده و نیست و مردم ایران علاوه بر شجاعت و دلاوری و اقتدار، شخصیتی از عاطفی‌ترین و احساسی‌ترین انسان‌های دنیا هستند.

وی گفت: ملت فهیم ایران، در دوره‌های مختلف با عوامل بیگانه‌ای که هدفشان تسلط، احاطه کردن و ازبین بردن آزادی ملت ایران بوده مبارزه کردند و اجازه نفوذ به هیچ عامل بیگانه‌ای ندادند. هیچ‌کدام از مردم باغیرت ایرانی، موافق جنگ، ازبین رفتن امنیت و آزادی هیچ کشوری نیستند.

سعیدی‌مهر ادامه داد: همه ما با هر سلیقه و روحیه‌ای که داریم برای نابودی ظلم و استکبار و چپاولگری عده محدودی از کشورهایی که خوی درندگی و غارتگری دارند از جمله آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونسیتی، متحد و منسجم هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس اذعان داشت: در دوران‌های مختلف، برای ازبین بردن اتحاد بین دُوَل اسلامی و اختلاف بین کشورهای اسلامی، حمله‌های نظامی و غیرنظامی داشتند و تاحدودی اختلاف‌افکنی کردند به نحوی که یا این کشورها با خودشان درگیری و جنگ داشتند مثل جنگ یمن و عربستان که به هر شکل، دو کشور مسلمان معرفی می‌شوند یا نسبت به حملات نظامی به کشورهای مسلمان دیگر بی‌تفاوت بودند.

وی ادامه داد: مصداق بارز این ادعا، سال‌ها تجاوز و محاصره مردم غزه در فلسطین اشغالی است اما امروزه این کشورهای غاصب، که آمریکا و متحدانشان هستند قادر به رودر رو شدن با کشورهای اسلامی نیستند چرا که این اتحاد با محوریت ایران اسلامی به اوج خودش رسیده است.

سعیدی‌مهر همچنین گفت: امروزه نه تنها مردم ایران که ذهنیت و تفکرات انقلابی‌شان بواسطه اعتقادات راسخ به حرکت‌های حق‌طلبانه اهل بیت علیهم‌السلام، خاصه قیام عاشوراست؛ بلکه همه آزادی‌خواهان دنیا از مقابله کشورهای مسلمان مثل یمن و فلسطین برعلیه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خوشحال هستند و بارها در تظاهرات و اجتماعشان، نفرت و انزجار خودشان رو به آمریکا واسرائیل نشان دادند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس تصریح کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یکی از مصادیق بارز مبارزه با ظلم و استکبار بود و این مصداق آشکار در دنیا به عنوان یک برند «مبارز قهرمان» معرفی شده است.

وی اذعان داشت: مردم ایران بواسطه پاک بودن فطرت و عاطفه‌شان، همواره خودشان را در کنار مردم مظلوم در هر نقطه‌ای از دنیا که باشد می‌دانند و از آنها جدا نیستند.

سعیدی‌مهر افزود: گاهی این همراهی با تجمع و شعار، گاهی با ارسال کمک‌های بشردوستانه و گاهی نیز با مبارزه مستقیم با ظلم و استکبار و آموزش سربازان ولایی در راستای مبارزه مستقیم در خط مقدم با دشمنان قسم‌خورده بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس تأکید کرد: هرجایی مقاومت و مبارزه با استکبار باشد مردم ما به نحوی با این حرکت همراه بودند و هستند و خواهند بود. این شجاعت، غیرتمندی و مطالبه‌گری جهانی بواسطه اقدامات حاج قاسم در دنیا نقش بست.

وی گفت: یکی از نقش‌های مهم حاج قاسم و خدمات وی در منطقه، احیای جبهه مقاومت و روحیه استکبارستیزی بود که مردم ایران امروزه بیش از هر وقت دیگری، این مهم را درک می‌کنند‌.

سعیدی‌مهر همچنین گفت: امروزه مردم ما در کنار مردم غزه، یمن و مردم آزادی‌خواه دنیا هستند و این رابطه عاطفی قطعاً دل‌های مسلمانان جهان را به هم نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرعباس در پایان اظهار امیدواری کرد: این اتحاد و اجتماع قلوب به پیروزی صددرصدی جبهه مقاومت در مقابل ظلم و استکبار جهانی منجر شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از