حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/03/02 | 2024/05/22

Logo

شهردار بندرعباس:

شهرداری با قوت در مسیر آبادانی پیش می‌رود

شهرداری با قوت در مسیر آبادانی پیش می‌رود

مهدی نوبانی گفت: شهرداری بندرعباس با قدرت و قوت به سمت آبادانی شهر پیش می رود و بزودی شاهد هر هفته دو پروژه افتتاح کلنگ زنی و افتتاح خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس امروز در آئین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس در سالن فجر برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس حمایت مادی و معنوی از کارگران را در تمام حوزه های مختلف در اولویت خود قرار داده است و امسال سومین سال برگزاری روز کارگر را جشن می گیریم.

وی افزود: اگر امروز فضای سبز بندرعباس سبب شده حال دل مردم خوب شود و به‌واسطه همین کارگران زحمتکش است که نظافت شهری و آماده سازی بستر مناسب برای زیبای شهر فراهم شده و رضایتمندی مردمی را ایجاد کرده است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه زیبا سازی شهری در دستور کار شهرداری قرار دادیم، بیان کرد: ۱۰ پارک بزرگ در به شهروندان شهر بندرعباس هدیه کردیم که همین کارگران کار نظافت و نگهداری فضای سبز آن را بر عهده دارند.

نوبانی ادامه داد: با تلاش های که صورت گرفته تمام حقوق‌های عقب افتاده پرداخت شده و به روز رسانی شده است و طرح طبقه بندی مشاغل کارگران اعما و در حقوق و مزایا تاثیر دارد و هیچ فرعی بین کارگران و کارمندان وجود ندارد.

وی افزود: امروز این افتخار را داریم که تا حقوق کارگری پرداخت نشده، هیچ کارمندی حقوق دریافت نخواهد کرد و بیمه کارگران بروز شده است. 

شهردار بندرعباس با بیان اینکه برای آشنایی بهتر کارگران دوره های آموزشی مختلف در تمامی حوزه تخصصی شهرداری برای کارگران برگزار شده است و مصوبه شورای شهر که عزیزی در مأموریت باشد و فوت کند فرزندان و همسرش را به کار گیری شود.

نوبانی خاطرنشان کرد: سه پل با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد در دسترس احداث داریم که گره ترافیکی را برطرف می کند و در همین راستا اولین پل پیامبر اعظم به سمت رجایی تا پایان سال افتتاح خواهد. 

وی تاکید کرد: شهرداری بندرعباس با قدرت و قوت به سمت آبادانی شهر پیش می رود و بزودی شاهد هر هفته دو پروژه افتتاح کلنگ زنی و افتتاح خواهیم بود .

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از