حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/02/28 | 2024/05/17

Logo

دبیر جشنواره ملی تئاتر درسی خبر داد:

برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب

برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی تئاتر درسی از برگزاری این جشنواره در ۱۵ الی۱۷ اسفند ماه سال جاری در میناب، پایتخت تئاتر درسی ایران، با شرکت ۲۵ اثر منتخب در مرحله نهایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛  داریوش فدویان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال جاری جشنوارهٔ ملی تئاتر درسی در دو مرحلهٔ استانی و کشوری برگزار می‌شود و آثار شرکت‌کنندگان، در ۳۲ دبیرخانهٔ استانی داوری شده و بصورت میانگین ۱۵ اثر برگزیده از هر استان به دبیرخانهٔ کشوری ارسال می‌شوند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌های استانی تا ۲۰ بهمن ماه است و دبیرخانه‌های استانی تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری برای ارسال آثار منتخب استانی به دبیرخانهٔ کشوری مهلت دارند؛ همچنین ۲۵ اثر راه یافته به مرحلهٔ نهایی تا۳۰ بهمن توسط دبیرخانهٔ کشوری مستقر در شهرستان میناب، معرفی می‌شوند.

به گفتهٔ این مسئول با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش،مقرر گردیده آثار برگزیدهٔ این جشنواره با اختصاص بارکد، به محتوای کتب درسی راه یابند.

مجید ره پرور، دبیر فنی جشنوارهٔ ملی تئاتر درسی بیان کرد: هر گروه نمایشی می‌تواند از دو الی چهار دانش‌آموز و یک معلم به عنوان مربی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه نمایش مادر همهٔ آموزش‌ها و در بر گیرندهٔ تمامی ساحت‌های دستگاه تعلیم و تربیت است، اظهار کرد: سومین جشنوارهٔ ملی تئاتر درسی در بخش‌های مقالهٔ پژوهشی و نمایشنامه نویسی، برای معلمان اول تا ششم ابتدایی و همکاران حوزهٔ اجرایی جشنواره، با هدف مشارکت بیشتر و بهبود کیفیت جشنوارهٔ ملی تئاتر درسی برگزار می‌شود.

ره‌پرور افزود: کارناوال سومین جشنوارهٔ ملی تئاتر درسی در تاریخ ۱۴ اسفند ماه با حضور دانش آموزان، از مدیریت آموزش و پرورش تا بوستان آنامیس شهرستان میناب برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از