حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/02/18 | 2024/05/07

Logo

امام‌جمعه شهرستان بشاگرد:

سوخت‌برها امنیت را به مخاطره انداخته‌اند

سوخت‌برها امنیت را به مخاطره انداخته‌اند

امام‌جمعه شهرستان بشاگرد گفت: شورای تأمین استان در رأس استاندار امنیت مردم بشاگرد و بخش سندرک را با کنترل وانت‌های سوخت بر برقرار کند تا بیشتر از این شاهد تلفات جانی عزیزانمان نباشیم.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام حسین غلامی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بشاگرد اظهار داشت: شورای تأمین استان در رأس استاندار امنیت مردم بشاگرد و بخش سندرک را با کنترل وانت‌های سوخت بر برقرار کند و بیشتر از این شاهد تلفات جانی عزیزانمان نباشیم.
 
 وی افزود: غالب محلات بخش سندرک و هشت بندی دانش‌آموزان امنیتشان با خطر برخورد با این وانت‌ها مواجه است.
 
 امام‌جمعه بشاگرد با اشاره به نهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کارگر، گفت: تعریف زبانی از کارگر خوب، اما ناکافی است و مسئولان باید تلاش کنند زندگی کارگر با امنیت شغلی و رفاه در زندگی ارتقا پیدا کند.
 
 حجت‌الاسلام غلامی با اقتباس از حکمت ۲۳ نهج‌البلاغه «مَنْ أَبْطَأَ بِهِ عَمَلُهُ، لَمْ یُسْرِعْ بِهِ [حَسَبُهُ] نَسَبُهُ/ کسی که کردارش او را به جایی نرساند، افتخارات خاندانش اورا به جایی نخواهد رسانید.»، ادامه داد: «اولویت عمل بر حسب‌ونسب» نیست و درست است که نسب عالی یکی از مزایای اجتماعی افراد محسوب می‌شود؛ ولی در واقع جنبه تشریفاتی دارد؛ آنچه به حقیقت و واقعیت مقرون است اعمال خود انسان است.
 
 وی خاطرنشان کرد: بسیار دیده‌ایم افرادی که از خانواده‌های پایین بودند به سبب جدوجهد و تلاش و کوشش به مقامات عالی رسیده‌اند درحالی‌که افراد دیگری با نسب‌های عالی بر اثر سستی و تنبلی خوار و بی‌مقدار شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از