حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

با حکم استاندار هرمزگان؛

سرپرست معاونت‌ سیاسی فرمانداری رودان منصوب شد

سرپرست معاونت‌ سیاسی فرمانداری رودان منصوب شد

استاندار هرمزگان طی حکمی، حامد آزادی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، در بخشی از این حکم که به امضای مهدی دوستی استاندار هرمزگان رسیده، آمده است؛ با عنایت به تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان پست ردیف ۲۹-۲۹۳ منصوب می‌گردید، انتظار می‌رود با بذل توجه به منشور اخلاقی دولت مردمی ایران قوی و در هماهنگی با دیگر دستگاه‌های کشوری و لشکری و با بهره‌گیری از نیروی‌های مجرب و توانا در انجام وظایف محوله، عمل نماید.

حامد آزادی از نیروهای وزارت کشور و از کارمندان فرمانداری رودان می‌باشد که سابقه خدمت در بخشداری جغین به عنوان کارشناسی سیاسی و انتخابات، کارشناس امور شوراهای و دهیاری‌ها و دبیر ستاد انتخابات بخش جغین را دارد.

وی همچنین سابقه خدمت در فرمانداری رودان را نیز به عنوان کارشناس روابط عمومی، کارشناس امور روستایی و شوراها و کارشناس سیاسی و انتخابات را در کارنامه کاری دارد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی فقه و حقوق اسلامی و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رسانه است.

آزادی از فعالین رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرستان رودان نیز می‌باشد و سابقه برگزیده شدن به عنوان روابط عمومی برتر هرمزگان و همچنین کسب عنوان برتر و شاخص در حوزه رسانه استان را نیز دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از