حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

سردار سلیمانی تمام کارهایش برای رضایت خداوند بود

سردار سلیمانی تمام کارهایش برای رضایت خداوند بود

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: کسی که راهش و کارش برای خدا باشد دشمن هم برای او کف می‌زند و سردار سلیمانی تمام کارهایش برای رضایت خداوند بود.

سردار اباذر سالاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ ضمن محکومیت حادثه تروریستی در کرمان اظهار کرد: در این ایام شاهد جنایات رژیم غاصب صهیونیست، آمریکایی‌های  جنایتکار و به خصوص داعشی‌های از خدا بی‌خبر هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: حادثه تروریستی کرمان و شهادت مظلومانه مردمی که برای عرض ارادت به شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی حضور به هم رسانده بودند توسط این جانیان به شهادت رسیدند.

سردار سالاری تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران از این غافل هستند که شهادت مسیر نظام و انقلاب را مستحکم‌تر و ملت ما را متحدتر و منسجم‌تر می‌کند.

وی تاکید کرد: تعالی نظام جمهوری اسلامی با مسیر شهداء رقم خورده است و این مسیر همان مسیری است که حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام این مسیر را برای ما ترسیم کرده و حاج قاسم‌ها و همه شهداء این مسیر را طی کردند و ملت ایران اسلامی هم به تأسی از  شهدای عزیز این راه را مستحکم‌تر و با قوت بیشتری ادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: ملت ما، ملت شهید پرور است و شهدای فراوانی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

سردار سالاری عنوان کرد: قدردان شهدا هستیم؛ شهدای بزرگواری که هنگامی که خداوند می‌خواهد از آن‌ها یاد کند می‌فرماید: هرگز گمان نبردید که این‌ها مرده‌اند این‌ها زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی تصریح کرد: یکی از اساتید دانشگاه آمریکا عنوان کرده که ژنرال‌ها و فرماندهان آمریکایی با اینکه دشمن ما هستند ولی به بلندای نگاه حاج قاسم احترام و تکریم می‌کردند.

 فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: کسی که راهش و کارش برای خدا باشد دشمن هم برای او کف می‌زند و سردار سلیمانی تمام کارهایش برای رضایت خداوند بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از