حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

معاون امور جوانان هرمزگان خبر داد:

ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان چهارم کشوری شد

ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان چهارم کشوری شد

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان هرمزگان از کسب رتبه چهارم کشوری توسط ستاد ساماندهی امور جوانان استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، مجتبی عامری سیاهوئی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار کرد: هرمزگان رتبه چهارم کشوری را در برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان در نیمه اول سال جاری کسب کرد.

 

وی افزود: برگزاری ستادهای ساماندهی جوانان یکی از تکالیف اداره کل ورزش و جوانان است که به عنوان دبیر این جلسات را در استان به ریاست استاندار هرمزگان برگزار می‌کند.

 

عامری سیاهوئی گفت: طبق اعلام وزارت ورزش، در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۴۳ ستاد استانی و ۶۳۳ ستاد شهرستانی برگزار شده است که با ارزیابی از این ستادها، هرمزگان موفق شده رتبه چهارم کشوری را در برگزاری ستادهای ساماندهی جوانان کسب کند.

 

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ادامه داد: طبق ارزیابی‌های اعلام شده، یزد رتبه اول، سمنان رتبه دوم، کرمانشاه رتبه سوم و هرمزگان رتبه چهارم را در برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان استانی کسب کرده است.

 

وی اذعان داشت: تأکیدات استاندار هرمزگان بر برگزاری مستمر ستاد استانی و همچنین الزام فرمانداران به برگزاری مستمر جلسات منجر به این ارتقای رتبه شده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از