حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز بیان کرد:

رکورد پیمایش جاده‌ای بیش از ۲۵۰۰کیلومتر در ۴روز

رکورد پیمایش جاده‌ای بیش از ۲۵۰۰کیلومتر در ۴روز

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از رکورد پیمایش جاده‌ای بیش از ۲۵۰۰کیلومتر در ۴روز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، رضا رفیعی با جمعی از مسئولان منطقه ۶ عملیات انتقال گاز جهت تعاملات بیشتر در راستای خدمت رسانی به مردم استان سیستان و بلوچستان با دستگاه های اجرایی و نظارتی این استان ۱۳ جلسه و بازدید عملیاتی در آبان ماه سال جاری داشت.

سرپرست این منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به گستردگی و پهناور بودن استان سیستان و بلوچستان و همچنین توسعه خطوط لوله انتقال گاز و اجرای پروژه‌های شرکت مهندسی و توسعه ملی گاز می‌طلبد که دستگاه‌های اجرایی تعاملات و همکاری های بیشتری جهت مرتفع شدن چالش های موجود داشته باشند؛ که در همین راستا جلساتی با فرماندار شهرستان زاهدان، معاونت امور عمرانی استانداری، مدیر عامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان، مدیر شرکت‌های پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان و چابهار و همچنین اداره آب و فاضلاب شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز در ادامه جلسه ای با شرکت مهندسی و توسعه و مدیر شرکت ذینفع در محل خط لوله انتقال گاز ۲۰اینچ چابهار در خصوص رعایت مسائل حریمی با خط انتقال برق ۲۳۰ کیلو ولت چابهار داشتند، تا با همکاری و تعاملات دو طرفه اجرای پروژه‌ها بدون مشکل حریمی به بهترین نحو اجرا گردد.

رفیعی همچنین جلسه‌ای در ایستگاه ریسور خط ۴۲ اینچ پتروشیمی چابهار در جهت تسریع عملیات اجرایی با مجری خط داشت و به نکات فنی در حین اجرای پروژه تأکید کرد.

وی در راستای حصول اطمینان از شرایط خطوط لوله جهت ورود به فصل سرد سال از مسیر خط لوله ۳۶ اینچ ایرانشهر _زاهدان، ایستگاه لانچر ۱۶ اینچ شرقی زاهدان و ایستگاه رسیور انتهای خط ۱۶ اینچ شهرستان کنارک بازدید به عمل آورد و نیز از نزدیک موقعیت زمین و مامورسرای مرکز بهره‌برداری خطوط لوله چابهار را بررسی و در جهت تسریع فرآیند کار نکاتی را متذکر شد.  

در حاشیه این سفر، سرپرست منطقه از اقدامات صورت گرفته توسط مرکز بهره‌برداری خطوط لوله گاز زاهدان تشکر کرد و همچنین نشست صمیمی با کارکنان مرکز بهره‌برداری خطوط لوله گاز ایرانشهر داشت تا از نزدیک از اقدامات ارزشمند و حضور فعال همکاران این مرکز در عملیات‌های تعمیراتی منطقه تقدیر و تشکر نماید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از