حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

رژیم‌صهیونیستی همانند دندان کرم‌خورده در حال نابودی است

رژیم‌صهیونیستی همانند دندان کرم‌خورده در حال نابودی است

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: رژیم اشتغال‌گر صهیونیستی در طوفان الاقصی از بین رفت و بدانید این رژیم همانند یک دندان کرم خورده در حال نابودی می‌باشد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «هرمز»؛ سردار هدایت‌الله امیری در راهپیمایی حمایت از فلسطین و دفاع از کودکان مظلوم غزه که در رودان برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک این حضور پرشور این پیام را دارد که ملت رودان و ایران همواره دفاع از مظلوم را وظیفه خود می‌دانند و در مقابل ظالم خواهند ایستاد و این امر موجب تقویت جبهه مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: دشمنی که طی این چند روز بیش از ۳۰ هزار بمب بر سر مردم غزه ریخته بداند رژیم اشتغال‌گر  رفتنی است و پیروزی حق همان وعده الهیست که محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم مظلوم غزه همچنان به پشتوانه تفکر و فرهنگ مقاومت که بواسطه ملت ایران اسلامی به دنیا مخابره شده در مقابل این همه ظلم و ستم همچنان ایستاده‌اند تا بگویند ظلم رفتنی است.

سردار امیری اضافه کرد: آن چیزی که در فلسطین و جهاد اسلامی وجود دارد همین فرهنگ مقاومت است که از جمهوری اسلامی نشاط گرفته و امروز همین بیداری خون مردم آزاده تمام دنیا را به جوش آورده است.

وی ادامه داد: امروز تجمعات فراوانی در سراسر دنیا حتی آمریکا و انگلیس انجام می‌شود تا آن‌ها نیز در مقابل دولتمردان ظالم خود هم بپا خیزند.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: رژیم اشتغال‌گر صهیونیستی در طوفان الاقصی از بین رفت و بدانید این رژیم همانند یک دندان کرم خورده می‌باشد که در حال نابودی است.

سردار امیری خاطر نشان کرد: همان‌طور که امام راحل گفتند فلسطین پاره تن اسلام است و به اسلام هم بازخواهد گشت و این وعده اسلام است که حق بر باطل پیروز خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از