حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه اهل سنت بندرپل:

روز فتح و پیروزی نزدیک است

روز فتح و پیروزی نزدیک است

امام جمعه اهل سنت بندرپل گفت: روز فتح و پیروزی نزدیک است، به‌زودی جشن پیروزی فلسطین و آزادی بیت‌المقدس را با امت اسلامی و با اقتدا به امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مسجدالأقصی خواهیم گرفت.

شیخ حسین بازماندگان، صبح امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: جامعه اسلامی و ایمانی در سراسر جهان از حرکت‌های شجاعانه فلسطین خرسند هستند.
 
 

امام‌جمعه اهل‌سنت بندر پل افزود: امروز همه مسلمانان جهان زن و مرد، پیر و جوان به‌خاطر این پیروزی فلسطین خوشحال هستند و سر از پا نمی‌شناسند؛ آنچه که باعث محقق‌شدن این امر و قرارگرفتن در مسیر حماسه‌آفرینی شده یقیناً در مسیر خدا قرار گرفتن فلسطینیان در جبهه حق علیه باطل است.
 
 

شیخ بازماندگان افزود: هر زمانی که حرکت و نفس‌کشیدن ما خدایی باشد و یقیناً به پیروزی‌های حقیقی دست خواهیم یافت امروزه در فلسطین هیمنه صهیونیست‌ها به باد و پوزشان به خاک مالیده شده است.
 

 وی تأکید کرد: جامعه اسلامی باید بداند هر زمان که اتحاد را سرلوحه خود قرار داده‌اند و در لوای پرچم وحدت پیش بروند خداوند نصرت و پیروزی را شامل حالشان می‌کند.
 

عالم اهل‌سنت هرمزگان گفت: اگر خداوند در مقابل اصحاب فیل، پرندگان را فرستاد امروز هم در فلسطین مردم و لشکریان خدا مانند پرندگان آن زمان در مقابل کفار ایستاده‌اند و آنها را شکست می‌دهند و بیت‌المقدس و مسجدالاقصی به‌عنوان قبله اول مسلمانان از چنگال یهودیان در می‌آید.
 

بازماندگان مطرح کرد: روز فتح و پیروزی نزدیک است و ما با چشمان خود آن را خواهیم دید و ان‌شاءالله به‌زودی جشن پیروزی فلسطین و آزادی بیت‌المقدس را با امت اسلامی و با اقتدا به امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مسجدالأقصی خواهیم گرفت.

 
 وی یادآور شد: رژیم منحوس اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد و به‌زودی این غده سرطانی و ننگین از صحنه روزگار محو خواهد شد و فلسطینیان جشن آزادی بیت‌المقدس را خواهند گرفت.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از