حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کیش:

روابط‌عمومی به‌مثابه یک شریان حیاتی می‌ماند

روابط‌عمومی به‌مثابه یک شریان حیاتی می‌ماند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کیش گفت: روابط‌عمومی تقریباً به‌مثابه یک شریان حیاتی می‌ماند، روابط‌عمومی باید دنبال این باشد که مخاطب را به مشارکت‌کننده تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج کرمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران جزیره با اشاره به‌روز روابط‌عمومی اظهار کرد: در قرآن رابطه‌ها را به حدود چهار قسمت تقسیم کرده، رابطه علمی، رابطه عاطفی، رابطه مالی و رابطه معنوی، بین رابطه‌ها به رابطه معنوی تأکید شده درباره رابطه خوب از دیرباز بحث روابط‌عمومی به شکل‌های مختلف در جهان مطرح است.
 
 وی افزود: از اول خلقت بشر نقدهای گوناگونی درمورد رابطه‌ها گفته شده، روابط‌عمومی تأثیر بسیار زیادی داشته، در رسانه‌ها هم در موارد مختلف در واقع این روابط‌عمومی را می‌شود به‌مثابه گرفت که یک شغل نیست یک عشق اداری است روابط‌عمومی به معنای آگاه‌سازی است، روابط‌عمومی در کنار رسانه‌ها نقش اساسی دارد و می‌تواند در شرایط جنگی در مدیریت افکار نقش بسزایی را در جامعه داشته باشد.
 
 کرمی خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی تقریباً به‌مثابه یک شریان حیاتی می‌ماند، روابط‌عمومی باید دنبال این باشد که تبدیل مخاطب به مشارکت‌کننده باشد؛ یعنی کارهای خوبی که صورت‌گرفته می‌شود، مثلاً سپاه باتدبیر خیلی خوبی که مردم را در این کار دخیل کنند.
 
وی تأکید کرد: خبرنگارهای افتخاری، مردمی‌سازی این روابط‌عمومی با اتکای به راهکارهای کاربردی می‌تواند ایجاد شود، الگو محوری شما ببینید گروه‌های جهادی که اتفاق می‌افتد و همه آن را در پایگاه‌ها تقریباً هر پایگاه یک گروه جهادی دارد، نکته بسیار مهمی است که بتوانیم آن خدمات را به مردم گزارش دهیم و مردم را هم در این کارها دخیل کنیم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از